Sidste lægebesøg. -En underlig følelse at gå ud derfra med

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

295 visninger
4 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

Bare mig..

Jeg var idag til lægebesøg, hvor hun så siger "ja, nu er det jo sidste gang inden fødslen, at du kommer her".
Jeg blev faktisk lidt mundlam, for hold nu op det kom bare lige lidt tæt på, og fik derfra med en vildt underlig følelse i kroppen, fordi det var sidste gang, og næste gang har jeg baby med..

Da jeg var ved sidste skanning, MD, gik jeg også derfra med en underlig følelse, for der var det sidste gang jeg så min lille prinsesse inden hun ligger på maven af mig (hvis ikke noget går galt, og hun skal skannes igen)

jeg synes bare det var sådan lidt syrealistisk, at næste gang jeg ser lægen, er det MED barn...

Men alligevel en rar fornemmelse

Marikka 33+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

B&J

marikka skriver:

Jeg var idag til lægebesøg, hvor hun så siger "ja, nu er det jo sidste gang inden fødslen, at du kommer her".
Jeg blev faktisk lidt mundlam, for hold nu op det kom bare lige lidt tæt på, og fik derfra med en vildt underlig følelse i kroppen, fordi det var sidste gang, og næste gang har jeg baby med..

Da jeg var ved sidste skanning, MD, gik jeg også derfra med en underlig følelse, for der var det sidste gang jeg så min lille prinsesse inden hun ligger på maven af mig (hvis ikke noget går galt, og hun skal skannes igen)

jeg synes bare det var sådan lidt syrealistisk, at næste gang jeg ser lægen, er det MED barn...

Men alligevel en rar fornemmelse

Marikka 33+4

sådan følte jeg det også min læge sagde til mig ja det var så det sidste besøg og næste gang skal vi se din baby det gjæder jeg mig vildt til øhh tænkte jeg bare det slog virkelig en man skulle være mor og slet slet ikke på en dårlig måde

Anmeld

29. marts 2010

Sisley

Jeg havde det også på præcis den måde både efter MD og sidste lægetjek. Det er bare vildt mærkeligt! Men så tænk på hvor mærkeligt det bliver, når man lige pludselig har veer! Det bliver fandme mærkeligt for så ved man jo, at nu er det bare nu og indenfor rigtig rigtig kort tid, står man med baby i armene

Sara - der er 34+1 og stadig ikke har fattet, at det er et rigtig levende menneskebarn, hun har i maven.

Anmeld

29. marts 2010

Bare mig..

Ja, det er simpelthen bare for underligt.. Og måske lidt skræmmende på en måde, for så er det jo bare lige om lidt, selv om der for mig stadig er lidt over 6 uger..

Ja, mærkeligt, men enormt dejligt også selvfølgelig

Anmeld

29. marts 2010

dorthemus

Jeg har også lige været til min sidste lægetjek i dag....glæder mig SÅ meget til Runa kommer om et par måneder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.