Hej alle
Har vist bare brug for at lufte min vrede og få mine tanker skrevet ned.
Jeg er bogholder og er på barsel og skal starte på arbejde igen i Juni. Da jeg i sin tid fik mit arbejde skulle jeg få styr på et helt bogholderi, da den tidligere bogholder var blevet psykisk syg og havde lavet MANGE fejl. Jeg får styr på det hele efter mange lange timers arbejde.
Bliver så gravid og går på barsel ca. et år efter jeg startede i virksomheden. Der blev så ansat en vikar der skulle overtage mine opgaver mens jeg var væk, så hende lærte jeg også op inden jeg stoppede. Nu er min barsel så ved at være slut, og jeg tænkte at jeg lige ville ringe til min chef for at tale ferie osv.
Hun siger så at der har været lidt omstrukturering i virksomheden, ok det lyder da godt tænkte jeg, indtil hun nævnte hvad de bestod af. Det viser sig så at hende der har mine opgaver indtil jeg kom tilbage er blevet forfremmet til regnskabschef ( det var mig der styrede bogholderiet alene inden jeg gik på barsel )
Derudover er mine arbejdstider ligepludselig ændret fra at være 8-16 til at være 10-18
hvillket betyder at jeg max får 1 time sammen med min dejlige søn hver dag. Det skal så siges at "regnskabschefen" arbejdstid er fra 8-16 og hun har voksne børn. Hvorfor er der ikke nogen retfærdighed til......
Føler virkelig at jeg bliver straffet for at have været på barsel
Tak for du gad at læse med så langt
Anmeld