Flytning af emner

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

340 visninger
7 svar
0 synes godt om
29. marts 2010

Anonym trådstarter

ja jeg er så en af dem hvis emner nogle gang på gang er blevet rykket over til "angst, depression o.l" og jeg synes det er så ærgeligt for hver gang det blir rykket så får jeg 1 eller intet svar da det hurtigt forsvinder fra oversigten som de fleste jo bruger for at se hvilke emner der kører. det kræver enormt meget mod af mig at skulle skrive sådan et personligt indlæg og at tage skridtet og bede om råd og derfor synes jeg det har været svært når man har logget på igen og der så ingen respons har været på ens tråd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Honningblomst

Kan godt forstå dig, men måske der bare ikke er mange der kan svare på sådanne tråde eller har lyst til det...hvis det kræver mod af dig at skrive som feks anonym, tror du så ikke der er mange der ikke vælger at svare fordi de ikke kan være anonyme. Hvis du er plusmedlem, så kan du jo gøre sådan at der kan svares anonymt.

Men altså, det er jo nok ikke mange der har erfaring eller lyst til at skrive om erfaringer når det omhandler noget så personligt.

Knus...

Anmeld

29. marts 2010

mariamiss6

jeg tror ikke de ryger hurtigere væk fra forsiden fordi de bliver flyttet. Alle kategorier der skrives i, kommer jo på forsiden/oversigten. Grunden til de ryger hurtigt ud er at ingen svarer på dem. for hver gang nogen svarer, ryger de jo i toppen...

en gang i mellem, hvis du mangler flere svar, kan du jo lige gå ind og oppe tråden, så den ryger foran i køen igen. det kan man lige gøre med nogle timers mellemrum, så der er større chance for at nogen ser den.

Men altså, om din tråd står under 'ordet er frit' eller 'angst depression o. lign.' gør ingen forskel for hvor længe den opholder sig på forsiden jo.

ofte handler det mest om at fange folk på den rigtige dag, på det rigtige tidspunkt....

Anmeld

29. marts 2010

Stumpen

mariamiss6 skriver:

jeg tror ikke de ryger hurtigere væk fra forsiden fordi de bliver flyttet. Alle kategorier der skrives i, kommer jo på forsiden/oversigten. Grunden til de ryger hurtigt ud er at ingen svarer på dem. for hver gang nogen svarer, ryger de jo i toppen...

en gang i mellem, hvis du mangler flere svar, kan du jo lige gå ind og oppe tråden, så den ryger foran i køen igen. det kan man lige gøre med nogle timers mellemrum, så der er større chance for at nogen ser den.

Men altså, om din tråd står under 'ordet er frit' eller 'angst depression o. lign.' gør ingen forskel for hvor længe den opholder sig på forsiden jo.

ofte handler det mest om at fange folk på den rigtige dag, på det rigtige tidspunkt....

Rettelse: alle debatter kommer ikke forsiden.. Jeg har valgt 5-6 debatter at have på min forside og resten ser jeg ikke skyggen af... Så forstår godt opretters frustration over at nogle tråde flyttes...

Anmeld

29. marts 2010

mariamiss6

Rettelse: alle debatter kommer ikke forsiden.. Jeg har valgt 5-6 debatter at have på min forside og resten ser jeg ikke skyggen af... Så forstår godt opretters frustration over at nogle tråde flyttes...

så er det jo fordi du konsekvent vælger nogle debatemner fra... hvis man ikke vælger nogle fra, så kommer alt på forsiden, undtagen mødregrupper og terminsgrupper vidst...

Når du konsekvent vælger en masse emner du ikke gider have på din forside, så er det jo heller ikke flytningens skyld at du ikke læser dem, men fordi man har valgt at sige nej tak til den slags debatemner, og netop derfor bliver emner flyttet til de korrekte kategorier....

Anmeld

29. marts 2010

Stumpen

mariamiss6 skriver:

så er det jo fordi du konsekvent vælger nogle debatemner fra... hvis man ikke vælger nogle fra, så kommer alt på forsiden, undtagen mødregrupper og terminsgrupper vidst...

Ja det er rigtigt.. Men det kan jo give svar på hvorfor mange ikke svare i visse tråde -da de har fravalgt dem..

Anja.

Anmeld

29. marts 2010

mariamiss6

Stumpen skriver:

Ja det er rigtigt.. Men det kan jo give svar på hvorfor mange ikke svare i visse tråde -da de har fravalgt dem..

Anja.

jow jow, men det giver jo så ikke flere svar, bare fordi den samme tråd havner i 'ordet er frit' folk springer den så bare over manuelt i stedet for....

Anmeld

29. marts 2010

Muffinmus

Jeg er enig...ikke fordi jeg selv har fået flyyet noget eller lign. Men folk er mest her på øffen og inden i en termins/mødregruppe...mange andre grupper bliver slet ikke besøgt og folk får derfor ingen svar på deres spørgsmål...

Lidt synd synes jeg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.