Nogle der får frugt og grønt fra aarstiderne?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

569 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. maj 2008

st

Hej.

Jeg overvejer at bestille en kasse fra aarstiderne, da jeg er ved at være træt af mast og dårlig frugt fra supermarkederne. Er der nogle af jer der har erfaring med kasserne?

Både frugt og grønt. Jeg synes jo det er lidt dyrt, men ved godt at de selvfølgelig skal tjene på det hele.

Men er det godt og varieret og sådan noget? frisk og lækkert? eller kan jeg lige sågodt finde det gode og friske i føtex?

st.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2008

Doktor Doolittle

Vi har Aarstiderne og er enormt glade for det :) Det er så varieret som det kan blive indenfor kategorien "årstidens" frugt og grønt. Både frugt og grønt er lækkert og af høj kvalitet, vi har aldrig haft problemer med Aarstiderne og er enormt glade for dem på trods af den lidt pebrede pris. Og... det er også skønt at få leveret lige til døren :)
Bon appetit :P
(H) Tina

Anmeld

28. maj 2008

Jan9e D

Min ex-mand og jeg købte kassen med grøntsager. Og jeg må desværre indrømme at det ikke lige var os. Måske var det ogå et dårligt tidspunkt vi fik den på, for det var om efteråret/vinteren. og der var alt for mange "suppegrøntsager" knoldselleri, majroer, pastinakker, jordskokker, men der var da også fx kartofler ect. Og vi kunne ikke nå at bruge alle grøntsagerne fra den ene gag til den anden. og så blev det altså for dyrt i længden

Jeg syntes at det eneste jeg brugte dem til var supper, som ivørigt smagte godt, men trættende i længden.

Men hvad med fx den kasse fra brugsen, den kan man jo bestille fra gang til gang og efter behov

Kh Jannie

Anmeld

28. maj 2008

Doktor Doolittle

Man kan også bestille Aarstiderne fra gang til gang hvis man har lyst :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.