show me your goods ;)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. marts 2010

mariamiss6

den koster i øvrigt 66,11 kroner - omregnet fra www.valutakurs.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. marts 2010

Anasmor

skal da helt sikkert have noget derindefra..

send lige links på det du skal have så bestiller jeg

Anmeld

29. marts 2010

Anasmor

mariamiss6 skriver:

altså du mener det røde geometriske sæt? det er fra cakecraftshop.....

Her aller nederst

http://www.cakecraftshop.co.uk/shop/2/77/115/index .htm

Hvis du skal handle noget nogen steder så råb lige højt, for jeg glemte tylosepulveret og en ekstra bøtte sort farve....

har du forøvrigt erfaring med at lave en god sort ved først at farve blå, og så sidenhen tilsætte sort?

det er sådan jeg laver den røde - først pink så christmas red, fordi jeg kun har den pakke med 10 farver jeg ikke selv vælger

Jeg putter kakao i den flydende skummasse før den sorte pastafarve, det fungerer fint, men vær varsom med kakaoen, den kan også udtørre, så lidt af gangen

Sparer man egentlig ret meget ved at købe den sampak ?

Anmeld

29. marts 2010

mariamiss6

Anasmor skriver:

Jeg putter kakao i den flydende skummasse før den sorte pastafarve, det fungerer fint, men vær varsom med kakaoen, den kan også udtørre, så lidt af gangen

Sparer man egentlig ret meget ved at købe den sampak ?

Jeg aner ikke om man sparer noget som helst hehe... Men den passede bare lige næjagtig mit behov. jeg ha rnemlig tænkt mig at bruge de firkantede forme til babyblocks'ne som vi snakkede om tidligere.....

På den måde tænker jeg at jeg kan lave dem både med, og uden kage inden i, og de vil altid være helt firkantede. og ellers overvejde jeg at prøve at lave dem hule, så de ikke er så tunge, og bedre kan rettes an som man synes bedst om. evt. på et hjørne - kæft jeg synes eg lyder klog, men det er jo kun en teori hehe....

Om ikke andet, så har man her et sæt med forskellige geometriske forme i - hvad - 3-4 størrelser pr. form. det er altid rart synes jeg

Jeg overvejde at købe bageforme, i runde og firkantede, men valgte at spare lige nøjagtig på det punkt. jeg må skære mig til forskellige størrelser runde og firkantede kager

Anmeld

30. marts 2010

mariamiss6

forresten, jeg tror jeg prøvede med lidt kakao en gang, men det gjorde det vidst ikke vildt meget nemmere... det sparede lidt på den sorte farve, men vidst ikke det vilde....

så har jeg prøvet at blande først en brun, og dernæst tilføje den sorte farve, men det duer ikke, fordi den brune slet ikke er heftig nok.... Men jeg tænkte at sort jo har et ret højt indhold af blå i forvejen, så det kan vel ikke skade, og den blå farve farver jo hurtigt ind synes jeg....

anyways, det er et forsøg værd engang. det kan vidst ikke blive værre end den brune

Anmeld

30. marts 2010

mariamiss6

Anasmor skriver:

skal da helt sikkert have noget derindefra..

send lige links på det du skal have så bestiller jeg

du er en skat - mener du fra cake craft? jeg tænker hvis jeg betaler halvdelen af portoen, og du så sender mig varen i et godt beskyttet brev? eller noget - jeg har netbank og kan nemt overføre til dig

Anmeld

30. marts 2010

MoarTNoah

mariamiss6 skriver:

altså du mener det røde geometriske sæt? det er fra cakecraftshop.....

Her aller nederst

http://www.cakecraftshop.co.uk/shop/2/77/115/index .htm

Hvis du skal handle noget nogen steder så råb lige højt, for jeg glemte tylosepulveret og en ekstra bøtte sort farve....

har du forøvrigt erfaring med at lave en god sort ved først at farve blå, og så sidenhen tilsætte sort?

det er sådan jeg laver den røde - først pink så christmas red, fordi jeg kun har den pakke med 10 farver jeg ikke selv vælger

Må jeg osse gerne råbe op?

Jeg ku nemlig osse vildt godt tænke mig et sæt af de 4-daisy udstikkere, men syns bare det er for meget at skulle betale i porto derovre fra for én ting

Anmeld

30. marts 2010

mariamiss6

åh åååh 14g eller 85 g tylose pulver?

Og nu bliver jeg i tvivl om den sorte farve hehe.... iiih altså.... nu kan jeg slet ikke tage en beslutning længere hehe

Anmeld

30. marts 2010

mariamiss6

KatrineR skriver:

Må jeg osse gerne råbe op?

Jeg ku nemlig osse vildt godt tænke mig et sæt af de 4-daisy udstikkere, men syns bare det er for meget at skulle betale i porto derovre fra for én ting

Det skal du sørme ikke spørge mig om..... jeg har snakket lidt om kager med anasmor før. så jeg ved jo ikke om hun lige har lyst til at lege postbud

Nu har jeg ikke lige tjekket hvor du bor. Men hvis det kun er den pakke forme du skal bruge, hvorfor så ikke købe dem i en rigtig butik her i DK?

det var ikke for at blande mig - men altså det er jo ikke mig du skal spørge

Anmeld

30. marts 2010

MoarTNoah

mariamiss6 skriver:

Det skal du sørme ikke spørge mig om..... jeg har snakket lidt om kager med anasmor før. så jeg ved jo ikke om hun lige har lyst til at lege postbud

Nu har jeg ikke lige tjekket hvor du bor. Men hvis det kun er den pakke forme du skal bruge, hvorfor så ikke købe dem i en rigtig butik her i DK?

det var ikke for at blande mig - men altså det er jo ikke mig du skal spørge

Troede bare det var dig der bestilte hjem, derfor jeg spurgte dig

Jeg ANER ikke hvor jeg finder en rigtig butik henne, bor i østjylland...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.