Så er jeg kommet hjem fra en meget meget fantastisk weekend, og puhhh jeg er træt, men jeg vil meget gerne berette om min weekend som har været helt uovertruffen.
Lørdag lagde vi ud med at tage toget i god tid til KBH så vi kunne daske lidt rundt og se på butikker. Det er åbenbart længe siden jeg har været på strøget, der var i hvert fald kommet mange nye butikker, så jeg kiggede lystigt. Jeg var ude for at lede efter nogle leggins der kan indeholde min efterhånden rimlig store mave og vi var derfor i mange tøjbutikker. De har åbenbart bygget en smart butik med 4 i 1 på strøget med vero moda, only, pieces og jack and jones. Og bagerst var der sørme mamalicious tøj i lange baner.... det fattede jeg intet af, men pludselig blev dagen meget bedre da jeg fandt en masse dejligt tøj jeg kunne gå med, som IKKE strammer om maven.
Efterfølgende fik vi os en is hos paradis-is som bare er verdensklasse, og så gik turen ellers mod hotellet til tjek-in.
Efter et dejligt bad var det endelig tid til at komme mod sushirestauranten som vi havde bestilt bord hos lidt tidligt for at vi kunne nå at spise og bagefter nå i god tid til parken. Vi spiste så sushi og nød hinanden det var så skønt!! 
Parken var kaos udenfor fordi alle dem som skulle stå op skulle have armbånd på, så der var meget meget lang kø foran deres indgange. Vi gik heldigvis lige ind uden nogen kø og fandt hurtig vores sæder. Pga sukkersygen havde jeg "smuglet" æbler og vand ind så jeg kunne holde det i balance, fordi jeg ved at man næsten aldrig kan få koldt vand i parken.
Selve showet bar præg af dårlig lyd - alt opvarmningen (det som man ikke så i tv) var ekstremt dårligt og virkelig i sit sparehjørne. Joey Moe optrådte HELT ALENE på scenen, og Asian Sensation var bare ringere end ringe! Alien Beat Club var heller ikke meget bedre...
Der der melodi grandprix vindere kom også lige og sang deres hit - der tabte jeg focus helt! Manden synger virkelig dårligt live.
TV-showet som I også så var sådan okay... jeg nød Medina og Alphabeat, men alt i alt synes jeg det var lidt langtrukkent.
Efter showet var det fuldstændig umuligt at få en bus, taxa eller tog - så selvom jeg har bækkenløsning valgte vi faktisk at gå tilbage til hotellet - i stille og rolig tempo. Det er skønt at have Nicolai helt alene!! Det kan man aldrig få for meget af.
Jeg faldt i søvn meget træt og tilfreds! Og tænkte at det havde været en dejlig lørdag og nu skulle vi jo hjem til hvalpene imorgen..
MEN DER TOG JEG FEJL!!!
Imorges vågnede jeg ved at Nicolai tændte tvet på hotellet, og spørger søvndrukken "hvad er klokken"... 11.05 siger han som om det var det mest almindelige - og så var jeg ellers vågen. For vi skulle jo spise brunch på hotellet inden 10.30 - og nu havde vi sovet for længe. Det var åbenbart et led i hans plan. Vi Tjekkede ud fra hotellet kl.12 og han sagde at han havde ENDNU EN OVERRASKELSE. Jeg spurgte om det inkluderede mad, fordi min mave knurrede og det svarede han ja til.
Vi tøffer sådan lidt rundt og jeg spørger lidt ind til hvad det så er vi skal, han er ikke til at hugge eller stikke i. Så dukker vi op foran Ad Libitum ved Palads og jeg tænker "nååårh er det bare dét vi skal" vi går hen til glasdøren og Nicolai åbner den.....
***********SURPRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIISE************
Der sad alle mine venner!!! Jeg blev bange og gik ud af døren igen imens jeg sagde "nej nej - der skal jeg altså ikke ind" men jo jo det skulle jeg altså!!
Så havde han simpelthen arrangeret ENDNU en fantastisk ting for mig. Vi spiste brunch og fik hygget os et par timer, og jeg fik en masse gaver til baby!! SÅ SKØNT!! Og jeg er meget meget rørt over ikke mindst at Nicolai ville gøre det for mig, men også at ALLE bare gad dukke op!
Kærlig hilsen
Zette