Bestilling + hyggekage

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.051 visninger
10 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

Anasmor

Mette ville gerne have en kage til sin svigerfar, af en helt speciel grund, så derfor "godt gået" teksten... (kan ikke komme nærmere ind på det, men så ved I altså det )

Den anden (super hurtig smæk sammen kage) var til min mor der passede Ana en weekend, så vi kunne komme i biffen og sove længe... ahhhh

påskeliljekagen er med hvid chokocreme, og jordbærmousse, smurt med nutellasmørcreme og masser af revet chokolade som "jord" 

Den gule kage er med skovbærmousse og pærecider

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Lone Jakobsen

er...som altid super imponeret det er bare flot

Anmeld

28. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Helt vildt fede blomster

jeg vil bare så gerne være god til at modellere.. hehe. Men det er bare ikke mit talent altså... hehe.

Cool!

(Idun var iøvrigt helt vild, da hun så billedet.).

Anmeld

28. marts 2010

Kvindemin

Tænk engang, lige før man kan græde over en kage. Men hvem kommer med sådan en til mig??
DU er så dygtig

Anmeld

28. marts 2010

Anasmor

Tak tak

-jamen I skal være NOGET så velkomne d. 2 maj,  og kom gerne med andre forslag end vuggen og sko hvis det slet ikke har interesse

Anmeld

28. marts 2010

Susan1978

Så lækre påskekager ...

god ide med blomster"kassen"   - ved ikke om du har set den min veninde Helle30 lavde engang.. den minder om.

Det var sådan en efterårs kasse, den var også mega feed.

Anmeld

29. marts 2010

FruEllingsen

Har sagt det før, men må sige det igen du er simpelthen for god

Anmeld

29. marts 2010

Diana...

Virkelig flotte.

Anmeld

29. marts 2010

Anasmor

Susan1978 skriver:

Så lækre påskekager ...

god ide med blomster"kassen"   - ved ikke om du har set den min veninde Helle30 lavde engang.. den minder om.

Det var sådan en efterårs kasse, den var også mega feed.

Nej den har jeg ikke lige set, men mange laver dem, så er slet ikke opfinderen af denne slags

Anmeld

29. marts 2010

nannanadja

du er altså bare super god .

jeg har snakket med min kæreste om dine kager og vist ham nogle a dem, han syntes også de var fantastiske flotte...

så kom vi til at snakke om at måske du lavede kager som man kunne bestille og købe af dig? så vil vi gerne det og betale alt og løn på forhånd....?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.