X factor stemmer?!.... Igår...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

319 visninger
5 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Altså helt seriøst, hvad sker der nu?!...

Jeg fik ingen kvittering igår, men idag får jeg så kvittering for begge stemmer. Altså tak fordi du stemte osv det koster 1 kr+ sms takst...

GODT SÅ... Senere her til aften, får jeg så nye sms er:

Du kan ikke stemme i denne omgang, det koster ikke 1 kr... Venlig hilsen DR. HVAD?!..

HVAD SKER DER?!. Så har de jo ikke talt eller hvad?!

Jeg har fået kvitteringer for begge og afvisninger for begge...

Æv hvor træls. Så gider man skuda ikke bruge penge på at stemme mere altså... selvom de så siger at det ikke koster en krone alligevel... Mmm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

otlitrom

Kæresten har fået det samme. Mine sms'er er gået igennem tror jeg, jeg fik kvittering i går aftes, og i morges.. Men han har også fået den, hvor den ikke er gået igennem. Meget mærkeligt!!

Anmeld

28. marts 2010

grinbidderen

Zafir skriver:

Altså helt seriøst, hvad sker der nu?!...

Jeg fik ingen kvittering igår, men idag får jeg så kvittering for begge stemmer. Altså tak fordi du stemte osv det koster 1 kr+ sms takst...

GODT SÅ... Senere her til aften, får jeg så nye sms er:

Du kan ikke stemme i denne omgang, det koster ikke 1 kr... Venlig hilsen DR. HVAD?!..

HVAD SKER DER?!. Så har de jo ikke talt eller hvad?!

Jeg har fået kvitteringer for begge og afvisninger for begge...

Æv hvor træls. Så gider man skuda ikke bruge penge på at stemme mere altså... selvom de så siger at det ikke koster en krone alligevel... Mmm.

hej.. ville bare lige sige at din stemme fra igår den har talt med men fordi der har været overbelastning ved nettet så har man først fået kviteringen idag så stemmen tæller stadigvæk..

knus herfra

Anmeld

28. marts 2010

Moderator

grinbidderen skriver:

hej.. ville bare lige sige at din stemme fra igår den har talt med men fordi der har været overbelastning ved nettet så har man først fået kviteringen idag så stemmen tæller stadigvæk..

knus herfra

Men hvorfor får jeg så de dersens afvisnings sms'er bagefter? Husbonni har også lige fået sine kvitteringer, men ikke nogen afvisnings sms'er... Mmm.

Anmeld

28. marts 2010

grinbidderen

Zafir skriver:

Men hvorfor får jeg så de dersens afvisnings sms'er bagefter? Husbonni har også lige fået sine kvitteringer, men ikke nogen afvisnings sms'er... Mmm.

nåre han har fået læst din besked for hurtigt ja kan det være fordi du evt. havde sendt en besked for meget eller?? siden den blev afvist.. jeg har fået mine osse men de blev godkendt

Anmeld

28. marts 2010

Moderator

grinbidderen skriver:

nåre han har fået læst din besked for hurtigt ja kan det være fordi du evt. havde sendt en besked for meget eller?? siden den blev afvist.. jeg har fået mine osse men de blev godkendt

Jeg har kun rapporter for 2 beskeder... :-S Så jeg har ikke sendt flere... end 2... Mmmm....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.