Så er det sket....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.128 visninger
20 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

MORJESPERSEN

Pigerne er blevet klippet for første gang i torsdags.... De tog det så pænt, de sad helt selv påstolen mens frisøren klippede dem, og de fik ikke engang bestikkels. Ja mor her er lidt stolt over sine to dejlige piger som har drevet hende til vandhvid i dag...

Her kommer lidt billeder

På det første billeder er det Amalie lige inden vi tager afsted....

På billede 9 er det Laura lige inden vi tager afsted

De blev godt nok kort håret, jeg skal lige vænde mig til det

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Barbamama

Nåååårh hvor er de fine!!!! Hvor er det sødt det billede hvor frisøren lige bliver redt lidt

Anmeld

28. marts 2010

Milka

haha hvor sødt det skal vi også i næste uge

Anmeld

28. marts 2010

Vingummien

MORJESPERSEN skriver:

Pigerne er blevet klippet for første gang i torsdags.... De tog det så pænt, de sad helt selv påstolen mens frisøren klippede dem, og de fik ikke engang bestikkels. Ja mor her er lidt stolt over sine to dejlige piger som har drevet hende til vandhvid i dag...

Her kommer lidt billeder

På det første billeder er det Amalie lige inden vi tager afsted....

På billede 9 er det Laura lige inden vi tager afsted

De blev godt nok kort håret, jeg skal lige vænde mig til det

Nårh hvor e rde dygtige og sikke fine de er blevet. Minder meget om den frisure jeg havde da jeg var lille

Skal også have EMil til frisør men har ikke nerver til det, er bange for at det bliver alt for kantet Så studser det selv hehe

Anmeld

28. marts 2010

Milka

suanne85 skriver:

Nårh hvor e rde dygtige og sikke fine de er blevet. Minder meget om den frisure jeg havde da jeg var lille

Skal også have EMil til frisør men har ikke nerver til det, er bange for at det bliver alt for kantet Så studser det selv hehe

samme her! altså ikke at jeg studser det selv, er bare bange for de kommer hjem fra frisøren med noget grydehår vil jo gerne have at de skal have fine små pigede frisurer

Anmeld

28. marts 2010

Vingummien

Milka skriver:

samme her! altså ikke at jeg studser det selv, er bare bange for de kommer hjem fra frisøren med noget grydehår vil jo gerne have at de skal have fine små pigede frisurer

Ja det kan jeg godt forstå

Men har bare set mange der får det der kantet noget, og ville fortryde det så meget hvis Emil kom hjem med det Og han må heller ikke blive kort håret hehe

Anmeld

28. marts 2010

grinbidderen

de er bare så kære fie og det er da super flot at de ville sidde stelle det gør valde osse nåe han blir klippet vi ska heldigvis ikke betale for at gå til frisøren da svigerfamiliens venne par klipper hans hår og det blir bare så drenge fint efter det var blevet langt..

Anmeld

28. marts 2010

JustAnotherName

Aj, hvor er det bare for kært    De er simpelthen så nuttede dejlige

Anmeld

29. marts 2010

Ranarupta

Ej, nogle skønne billeder! 
Jeg synes virkelig, at dine piger er så dygtige, når de sidder dér og lader sig klippe.

Engang jeg var til frisøren, var der også en lille pige på omkring 1 år og hun skreg helt vildt. Moren måtte sidde med hende på skødet og de prøvede at læse bog, synge, sidde med kamme osv. Intet hjalp. Det var en halv time med et barn, der havde den værste oplevelse i frisørens stol. Hun var virkelig skræmt fra vid og sans.

Anmeld

29. marts 2010

lion

Hvor er de bare super dygtige at de sad stille.

Hvor er de blever fine med deres nye hår.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.