Dh dh dh :)))

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2010

AnneBJ

Hvor dejligt - tak for reminderen!! Nogen der tilfældigvis ved hvornår det genudsendes? Jeg skal arbejde onsdag aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
AnneBJ skriver:

Hvor dejligt - tak for reminderen!! Nogen der tilfældigvis ved hvornår det genudsendes? Jeg skal arbejde onsdag aften

Øhhh... næææ... :-S Men plejer det ikke at være en eller anden aften meget sent?!... mmm.

Anmeld

28. marts 2010

mariamiss6

Zafir skriver:

Men det er jo på den gode måde

jeps

Anmeld

28. marts 2010

AnneBJ

Zafir skriver:

Øhhh... næææ... :-S Men plejer det ikke at være en eller anden aften meget sent?!... mmm.

Joo.. Jeg kan ikke lige finde noget nogen steder - har kigget frem til lørdag. Heldigvis kan det ses på sputnik jo

Anmeld

28. marts 2010

Moderator

AnneBJ skriver:

Joo.. Jeg kan ikke lige finde noget nogen steder - har kigget frem til lørdag. Heldigvis kan det ses på sputnik jo

Jeg har ikke sputnik mere, for vi betaler for boxertv nu om dage, så gider jeg ikke betale for begge ting

Men ja, det er helt klart en mulighed

Anmeld

28. marts 2010

AnneBJ

Zafir skriver:

Jeg har ikke sputnik mere, for vi betaler for boxertv nu om dage, så gider jeg ikke betale for begge ting

Men ja, det er helt klart en mulighed

Jeg har det heller ikke permanent... Men når noget så vigtigt som DH ruller over skærmen og jeg er forhindret i at se det, giver jeg som regel det, det koster for et døgn på sputnik

Anmeld

28. marts 2010

Moderator

AnneBJ skriver:

Jeg har det heller ikke permanent... Men når noget så vigtigt som DH ruller over skærmen og jeg er forhindret i at se det, giver jeg som regel det, det koster for et døgn på sputnik

Forstår jeg godt

Jeg gad bare godt have en harddisk optager!!.. hehe... Men det syns husbonni ikke vi har brug for og jeg gider ikke bruge mine penge på hi-fi udstyr Sååee... Er det jo ikke vigtigt nok for mig

Nogengange har jeg delt adgangen med en eller flere... Så blir det lidt billigere

Anmeld

28. marts 2010

AnneBJ

Zafir skriver:

Forstår jeg godt

Jeg gad bare godt have en harddisk optager!!.. hehe... Men det syns husbonni ikke vi har brug for og jeg gider ikke bruge mine penge på hi-fi udstyr Sååee... Er det jo ikke vigtigt nok for mig

Nogengange har jeg delt adgangen med en eller flere... Så blir det lidt billigere

Sådan én havde jeg engang... Brugte vi den? Nope... Så når jeg "kommer til" at ønske jeg havde sådan en, bruger jeg fornuften og tænker tilbage... og pludselig er behovet ikke så stort

Anmeld

28. marts 2010

Moderator

AnneBJ skriver:

Sådan én havde jeg engang... Brugte vi den? Nope... Så når jeg "kommer til" at ønske jeg havde sådan en, bruger jeg fornuften og tænker tilbage... og pludselig er behovet ikke så stort

Mmmm. Altså - ja, problemet er at få tid til se det, man ikke har tid til at se. Når det så er optaget, skal man jo også have tid til at se det jo !!!HAHA...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.