Søverytme

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

768 visninger
3 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

B&J

Heey

hvor gammel var jeres barn før det begynde af få en soverytme min er 3 uger og han har det med 1-2 gange om dagen og nogle gange flere hvor han er vågen i over 3-6 timer... hvornår begynder de sådan lidt???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2010

millesofie

Hej

Sad lige selv og overvejet selv det samme..

Min lille pige er nu 4 mån og hun har ikke rigtig nogen fast rytme endnu, synes det er vildt mærkeligt men må jo bare håbe på det kommer..

Jeg kan dog sige til dig at da hun var ca 14dage til 3 uger gammel begyndte der at ske noget, hun var mere vågen og man fik mere kontakt med hende, hun begyndte også at sove mere om natten så hun havde mere overskud til "leg" om dagen i starten var det kun ligge ned og kigge på mor legen mens jeg talte og sang til hende.. men det bliver mere og mere for hver dag der går

sove rytme kan jeg ikke hjælpe med, min hun sov fra 23-4 om natten fra dag 3 og nu sover hun fra 21-2 og igen 2.30-ca 5 (men der er en del forstyrrelser i mellem den sidste tid)

held og lykke og tillykke med det lille vidunder

Anmeld

9. april 2010

Mathilde

Celina har først fået en nogenlunde fast rytme nu her efter hun blev 8mdr., så der kan sagtens gå noget tid endnu... Men det er skønt når det endelig sker

Anmeld

9. april 2010

Cris

Det svinger rigtigt meget, da de små ændrer dig hele tiden, men jeg ville sige, at de er begyndt at blive trætte på samme tidspuntk om aftenen da de var ca 3 måneder. Og at have en rigtige rytme kommer der først, når de får 3 måltider. Da de sov igennem... tja, det er en hel anden historie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.