nogen der har prøvet det..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2010

mortilfreja

Chalala85 skriver:

Nej jeg har ikke turde.. men overvejer lidt om man skal teste bare lige for at være helt sikker.

Min plejer også at være på ens men jeg ved jo også at tankerne kan gøre meget når man gerne vil have de 2 steger

ja det ved jeg men nu har vi prøvet i 3 år og der har aldrig været ændringer i min mens selvom man bruger meget tid på at ønske sig gravid..Jeg er da vildt spændt nu du ik har testet.. Kunne du ik lige gøre det? Hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Chalala85

mortilfreja skriver:

ja det ved jeg men nu har vi prøvet i 3 år og der har aldrig været ændringer i min mens selvom man bruger meget tid på at ønske sig gravid..Jeg er da vildt spændt nu du ik har testet.. Kunne du ik lige gøre det? Hehe

hehe ville gerne men har ikke noget test herhjemme... kan være jeg lige køber en imorgen

Anmeld

28. marts 2010

mortilfreja

Chalala85 skriver:

hehe ville gerne men har ikke noget test herhjemme... kan være jeg lige køber en imorgen

nej jeg har heller ik nogen.. Lidt irriterende faktisk.. Hehe

Anmeld

28. marts 2010

Chalala85

mortilfreja skriver:

nej jeg har heller ik nogen.. Lidt irriterende faktisk.. Hehe

Ja det er super irriterende... men væbner mig med tålmodighed.. tror ikke den er der..

Anmeld

29. marts 2010

mortilfreja

har testet igen i dag men stadig negativ.. Har små niv og jag i underlivet og kvalme.. Det er så underligt.. Bløder ikke men der er lidt lyserødt på papiret når jeg tører mig... Nogen der har prøvet det og så var gravid men først kunne teste positiv senere???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.