andre med MSN problemer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

608 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

mariamiss6

Er der andre end mig der ikke kan få lov at logge på MSN?

jeg har forsøgt så mange gange at min konto nu er spærret.... og så siger de sku de sender en vejledning til min mail, med oplysninger om hvordan jeg nulstiller min kode - rigtig flot, jeg skal jo for fanden logge på, for at kunne se min mail....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

B&J

nej det behøver du ikke du kan gå ind på msn.dk også ind under mailen også prøv af logge dig på via den ven så kan du få den nye kode

Anmeld

28. marts 2010

Becks

mariamiss6 skriver:

Er der andre end mig der ikke kan få lov at logge på MSN?

jeg har forsøgt så mange gange at min konto nu er spærret.... og så siger de sku de sender en vejledning til min mail, med oplysninger om hvordan jeg nulstiller min kode - rigtig flot, jeg skal jo for fanden logge på, for at kunne se min mail....

Prøv at gå ind på http://dk.msn.com/?ocid=hmlogout
Og tryk på hotmail oppe i højre hjørne.. Der kan du bede om at få nulstillet din kode

Anmeld

28. marts 2010

mariamiss6

ja men det virker ikke, så sender de bare en vejledning til min mail jo... min mail som jeg ikke kan åbne

Anmeld

28. marts 2010

Becks

mariamiss6 skriver:

ja men det virker ikke, så sender de bare en vejledning til min mail jo... min mail som jeg ikke kan åbne

Nej gør de ikke :-)
Npr du går ind på det link jeg skrev, og har trykket på hotmail oppe i hø. hjørne, så kommer det felt frem hvor du skal taste dine login oplysninger, istedet for at skriver noget, trykker du på "Har du glemt din adgangskode?" og så guider den dig igennem hvordan du skal gøre..

Anmeld

28. marts 2010

mariamiss6

Tutter skriver:

Nej gør de ikke :-)
Npr du går ind på det link jeg skrev, og har trykket på hotmail oppe i hø. hjørne, så kommer det felt frem hvor du skal taste dine login oplysninger, istedet for at skriver noget, trykker du på "Har du glemt din adgangskode?" og så guider den dig igennem hvordan du skal gøre..

Jeg har gjort det en million gange, og hver gang, til slut, får jeg bare beskeden at de sender en vejledning til min mail - som jeg jo ikke kan åbne...

uanset hvor og hvordan jeg logger på, så vil den bare ikke...

Anmeld

28. marts 2010

Becks

mariamiss6 skriver:

Jeg har gjort det en million gange, og hver gang, til slut, får jeg bare beskeden at de sender en vejledning til min mail - som jeg jo ikke kan åbne...

Jeg prøver lige på min

Anmeld

28. marts 2010

Becks

mariamiss6 skriver:

Hmm, nej den kan jeg godt nok heller ikke lige gennemskue

Du har ikke en anden mail adresse, den kan sende oplysningerne til?

Anmeld

28. marts 2010

mariamiss6

nåh nu virker det, jeg fik endelig lov at gå ind via det der hemmelige spørgsmål. det valg fik jeg aldrig de foregående gange jeg forsøgte...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.