Har i også fået brev fra sygehuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

Sujan

Ja jeg har lige modtaget et brev fra sygehuset om at jeg skal ringe til min læge og bestille en tid, så jeg kan blive undersøgt for livmoderhalskraft...
Andre der har modtaget sådan et brev?
Synes det er en god ide og vil selvfølgelig bestille tid... Da jeg nu har prøvet at blive gravid i snart 10 mdr. Overvejer jeg at benytte muligheden til at få snakket lidt med lægen om det. nu je alligevel skal undersøges dernede kan hun vel se om alt er som det skal være.. Eller ville det være forkert..

Havde først tænkt mig at snakke med lægen om manglende graviditet om et års tid.. men når man nu alligevel skal på briksen ville det vel være dumt ikke at nævne det ville det ikke?
Er jo så ikke sikkert hun gider undersøge noget nu når vi ikke har prøvet længere tid..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Lullaby

Jamen bare snak med hende der  Men det lægen gør er bare at tage en vatpind og så svabe derinde. Udover det så kigger de ikke. Men hvis du gør dem opmærksom på at du har problemer kan hun da nok kigge

Anmeld

28. marts 2010

oo

nej, sådan et brev har jeg ikke modtaget, men er det ikke også noget der tilbydes "unge" kvinder (gåsetegn fordi jeg synes jeg er ung, men jeg er jo ikke purung ).

jeg fik den dog lavet for halvandet år siden da min læge alligevel var igang dernede i forbindelse med at vi skulle henvises til fertilitetsklinik

Anmeld

28. marts 2010

Sara.

Første gang man får det tilbudt er omkring ens 23 årige fødselsdag (her i århus i hvert fald)... Jeg blev det nemlig, fik info om det osv... men nåede ikke at få undersøgelsen da jeg blev gravid.

Men skal det til 8 ugers undersøgelsen når jeg engang (læs NU helst) har født (er 40+2 idag)¨

Mener så man får brev når det er tid igen? men kan også tage fejl.. men første gang er i hvert fald omkring ens 23 årige fødselsdag.... Alle mine veninder fik også brevet omkring deres.

Men jeg vil da bestille tid til den, og så nævne når man bestiller tid om man kan snakke om graviditet, evt en undersøgelse... sån at der er sat tid af til det...

Mvh Sara

Anmeld

28. marts 2010

Jordbærpigen

Jeg fik også sådan et brev da jeg var 23 og skulle også gerne få et igen nu her, da jeg lige er blevet 26. Super god ide og jeg har faktisk allerede bestilt tid til det i næste måned! Og så vil jeg også snakke med hende om den manglende graviditet samtidig (vi har snart prøvet 1 år)

Anmeld

28. marts 2010

mlau

Hejsa

Man får et brev om indkaldelse hver 3. år, og det er en rigtig god ide, da det viser om der er celleforandringer.

Mht. lægen og manglende graviditet, så undersøger de fleste læger ikke noget før at der gået ihvertfald et år. Jeg er ikke en person der er glad for at lyve, men jeg måtte lyve for vores læge, for at vi kunne komme i gang med undersøgelser, og derfra gik det så stærkt, og den hjælp vi fik - den gav pote ;o)

Anmeld

28. marts 2010

Becks

Her hvor jeg er bor, får man sådan et brev lige efter sin 23 årige fødselsdag.. Det tilbydes til kvinder op til 25 år mener jeg!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.