IRL venskaber

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

305 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

JustAnotherName

SÅ - Nu har jeg startet ud med at lave en præsentation af mig selv.

https://www.baby.dk/debat/44394pi1/oestjylland/irl-venskaber-soeges-randers-og-omegn.aspx#GoToMessage

Jeg håber at der er flere, som stemte for ideen, som vil følge trop.
Og forhåbentlig kan det rent faktisk gå hen og betyde for flere, at de møder sig nye gode mennesker, og måske får et rigtig godt venskab ud af det.
Man har da lov til at håbe 

Jeg ved ikke, om det er bedst, at vi ALLESAMMEN opretter os inde i samme kategori (jeg har valgt "ØST JYLLAND"), og blot tilføjer i overskriften på vores indlæg, hvor i landet vi kommer fra?
Eller om det er mere hensigtmæssigt, at vi fra start af opretter os i den kategori, og dét område, hvor vi hører til??

Jeg håber bare, at det vil få den opmærksomhed, som det fortjener.
Måske ryger det helt til jorden.... Men det afhænger jo af os selv!!

SÅ KOM FRISK PIGER !!! - Ind og fortæl om Jer selv, hvis I kunne tænke Jer at møde en ny god ven. Så der er mulighed for at besvare hinandens indlæg, eller kontakte hinanden privat, og gøre mere ved tingene.

Håber på det bedste 
Hilsen Katrine.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

B&J

JustAnotherName skriver:

SÅ - Nu har jeg startet ud med at lave en præsentation af mig selv.

https://www.baby.dk/debat/44394pi1/oestjylland/irl-venskaber-soeges-randers-og-omegn.aspx#GoToMessage

Jeg håber at der er flere, som stemte for ideen, som vil følge trop.
Og forhåbentlig kan det rent faktisk gå hen og betyde for flere, at de møder sig nye gode mennesker, og måske får et rigtig godt venskab ud af det.
Man har da lov til at håbe 

Jeg ved ikke, om det er bedst, at vi ALLESAMMEN opretter os inde i samme kategori (jeg har valgt "ØST JYLLAND"), og blot tilføjer i overskriften på vores indlæg, hvor i landet vi kommer fra?
Eller om det er mere hensigtmæssigt, at vi fra start af opretter os i den kategori, og dét område, hvor vi hører til??

Jeg håber bare, at det vil få den opmærksomhed, som det fortjener.
Måske ryger det helt til jorden.... Men det afhænger jo af os selv!!

SÅ KOM FRISK PIGER !!! - Ind og fortæl om Jer selv, hvis I kunne tænke Jer at møde en ny god ven. Så der er mulighed for at besvare hinandens indlæg, eller kontakte hinanden privat, og gøre mere ved tingene.

Håber på det bedste 
Hilsen Katrine.

Og jeg har lavet en under nordjylland men det er ved af være længe siden...

Anmeld

28. marts 2010

JustAnotherName

Og jeg har lavet en under nordjylland men det er ved af være længe siden...

Evt. kopier dit gamle indlæg over, og smid det ind i samme kategori som jeg har linket til .....med dit område oplyst i overskriften. Så får det ny opmærksomhed igen, og måske det denne gang vil give bedre pote  

Anmeld

28. marts 2010

JustAnotherName

Op tur

Anmeld

28. marts 2010

JustAnotherName

.....................

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.