Data behov??? Ny mobil telefon

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

920 visninger
4 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

Bamseboet :D

Hejsa

jeg over stærkt at købe en HTC Tattoo

men så kan man købe dataPakke til og så er mit spørgsmål... hvor meget bruger man sådan cirka??

kan vælge mellem:

2 GB til 49,-

10 GB til 99,-

jeg vil nok bruge den mest til facebook og gmail... hvor meget data behov tror I at jeg skal tage, aner ikke hva mængde man skal bruge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Klumpe-dumpe

Bamseboet :D skriver:

Hejsa

jeg over stærkt at købe en HTC Tattoo

men så kan man købe dataPakke til og så er mit spørgsmål... hvor meget bruger man sådan cirka??

kan vælge mellem:

2 GB til 49,-

10 GB til 99,-

jeg vil nok bruge den mest til facebook og gmail... hvor meget data behov tror I at jeg skal tage, aner ikke hva mængde man skal bruge

Hejsa,

Er det noget du vil bruge hverdag og flere gange om dagen?

-eller vil det være som ekstra ting engang imellem?

Anmeld

28. marts 2010

tror det er noget jeg vil blive bidt af, og derfor bruge hver dag

Anmeld

28. marts 2010

Fines mor

Bamseboet :D skriver:

tror det er noget jeg vil blive bidt af, og derfor bruge hver dag

Så skal du vælge den til 99 kr. så det ikke løber løbsk. Hvad er prisen ud over de MG byte som du køber? Er der evt. loft på, så du ikke kan overforbruge. Det er en rigtig farlig en;-)

Anmeld

28. marts 2010

Fines mor skriver:

Så skal du vælge den til 99 kr. så det ikke løber løbsk. Hvad er prisen ud over de MG byte som du køber? Er der evt. loft på, så du ikke kan overforbruge. Det er en rigtig farlig en;-)

her er et citat fra deres hjemmeside:

Bruger du bare en halv MB data om dagen, kan du med fordel vælge en Data Mini-pakke, der giver dig 2 GB forbrug om måneden i  Danmark. Det er perfekt til at tjekke mail, surfe en hel masse på Facebook, læse nyheder, og udforske hele det mobile internet. Hvis du bruger mere end 2 GB betaler du kun 50 øre per MB - dog højst 149 kr. om måneden. Til dig, der gerne vil uploade mange billeder, se videoer på YouTube, downloade programmer og ofte surfer på mobilen, kan du vælge en Data Maxi-pakke med 10 GB inkluderet data hver måned i Danmark

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.