Er der flere end en??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
7 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

mullesmith2

Jeg tænkte på om der kunne være flere end en siden jeg allerede har testet positiv 7 dage før forventet mens, sidste måned var det på dag. 34 og denne måned ja den ved jeg jo så ikke men testen var positiv på dag.27... tror i der er flere så?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

Kløver

mullesmith2 skriver:

Jeg tænkte på om der kunne være flere end en siden jeg allerede har testet positiv 7 dage før forventet mens, sidste måned var det på dag. 34 og denne måned ja den ved jeg jo så ikke men testen var positiv på dag.27... tror i der er flere så?

hm man kan jo nok aldrig udelukke det, men så vidt jeg ved, producerer nogle kvinder mere hcg end andre, og testene er jo også blevet mere følsomme.

men kan da være man skulle få sig en tidlig scanning hvis der er mistanke om to små spirer

Anmeld

28. marts 2010

MarleneH

mullesmith2 skriver:

det skulle ikke have noget at sige... vores hcg tal er MEGET forskellige.. kender en som havde et hcg tal på 250  i uge 6.. og der var altså tvillinger.. mit var helt oppe på 1240 i 6 uge.. og der er kun en. Håber det gir mening

Knus Marlene 15+1

Anmeld

28. marts 2010

mullesmith2

MarleneH skriver:

det skulle ikke have noget at sige... vores hcg tal er MEGET forskellige.. kender en som havde et hcg tal på 250  i uge 6.. og der var altså tvillinger.. mit var helt oppe på 1240 i 6 uge.. og der er kun en. Håber det gir mening

Knus Marlene 15+1

Giver masser af mening  så bare sådan et skema over hvordan hcg tallet var i de forskellige uger med en eller med to. og nu er jeg kun 4+0 men det er selvfølgelig også meget normalt at teste positiv der men har bare en længere cyklus en 4 uger. Men pyt vi må se hvad lægen siger til det  Er virkelig spændt, håber dog ikke det er tvillinger eller flere for den sags skyld. Vil gerne nøjes med en af gangen.

Anmeld

28. marts 2010

oo

så vidt jeg kan se er din test meget utydelig positiv (sådan ser den i hvert fald ud på billedet), så jeg tror bare du har testet tidligt og lige akkurat har kunnet trække en streg op hvis du tester hver dag den næste uge vil du nok se, at du ender med en teststreg der er liugeså tydelig som kontrolstregen.

jeg tror det er helt normalt og er ikke sikker på man kan sige noget om tvillinger ud fra hverken teststreg eller hcg niveau

ønsker I jer tvillinger?

Anmeld

28. marts 2010

lillemunk

Hmmm jeg var meget langt henne før jeg testede positiv....10dage over tid, mener jeg og jeg venter tvillinger ... så det er svært at sige.

Men stort tillykke med den positive test.

Anmeld

28. marts 2010

Vial

Du skal nok slippe for tvillinger.

Som andre nævner, så er der stor forskel på hcg-tallet fra kvinde til kvinde.

Hvis du er lettere overvægtig, oppe i årene, har tveæggede tvillinger i familien er chancerne selvfølgelig større end hos andre kvinder. Det er dog stadig ikke så tit, at der er dobbelt op på babylykken. 

Anmeld

28. marts 2010

mullesmith2

Tjuhl skriver:

så vidt jeg kan se er din test meget utydelig positiv (sådan ser den i hvert fald ud på billedet), så jeg tror bare du har testet tidligt og lige akkurat har kunnet trække en streg op hvis du tester hver dag den næste uge vil du nok se, at du ender med en teststreg der er liugeså tydelig som kontrolstregen.

jeg tror det er helt normalt og er ikke sikker på man kan sige noget om tvillinger ud fra hverken teststreg eller hcg niveau

ønsker I jer tvillinger?

Jeg ønsker mig ikke tvillinger, tror bare det er alt for hårdt hehe men er der to så huraa for det  det er da ik noget jeg vil være ked af.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.