Den bedste gave....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
9 svar
0 synes godt om
28. maj 2008

Pia.

Først igen tak til alle, for jeres søde hilsner til min 30 års fødselsdag... (L) Jeg fik en masse gode gaver... havde besøg af min tætteste familie. af min søster og hendes mand, fik jeg tøj, rigtige fede sommer sko med høj hæl i sølv, Jádore parfyme, deodorant, og body lotion og af mine forældre fik jeg 2000 kr Og en rynke creme *GG* - det mente min mor man skulle have når man blev så gammel ;) og 1000 kr. af min mormor... MEN, selvom alle de her gaver bare var skønne og jeg er rigtig glad for dem, så gav min mor og far mig den bedste... - min mor havde lavet en ramme med hele mit liv - fra 0-30 år, jeg kan bruge timer på at kikke på den, der er lige fra jeg er helt spæd, hvor jeg sidder både hos mine forældre og hvor jeg er i børnehave, spiser is, taler i telefon m.m, der er billeder fra jeg fik min første hest. og igen hvor jeg hele tiden bliver ældre, der er billeder af da jeg havde veer med Mikkel og den dag jeg blev gift, altså kort sagt er rammen bare fyldt med mit liv... jeg blev så rørt og jeg græd da jeg så den... i midten af rammen har mine forældre skrevet om mig :'( - og om hvor højt de elsker deres store pige.... (L) Elsker mine forældre så højt...(L) Den er bare så fantastisk og jeg ligger i min seng hver aften og nyder synet af mig selv :) Knus fra Pia, som nu bare ser frem til min fødselsdags fest hvor jeg glæder mig til at blive fejret af alle de skønne mennesker der kommer med...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. maj 2008

SaNiNa

hvor er det bare sødt gjort at dine forældre...
det sige en hel del om hvor højt elsket man er... (L)(kanon gave idé)

Bliver helt rørt af det... ja der er nok ingen ander gaver der kan hamle sig op med rammen det er jo noget helt specialt...

hvornår skal du holde fødseldagsfest?

(H)

Anmeld

28. maj 2008

Mathilde

Warw sikke en flot gave... Jeg kan godt forstå du blev rigtig rørt.
Hvor er det smukt:)

Sådan en gave har jo stor følelsesmæssig værdi og intet kan hamle op med det(L) Det er jo hele dit liv samlet i en ramme....Smukt!

Det var godt du havde en god dag:)

(H) fra Mathilde

Anmeld

28. maj 2008

Pia.

Hej Sanne - det skal jeg d.14 juni - der har jeg inviteret 40 mennesker (uden børn) blandet familie og venner/veninder...
glæder mig super meget... Har lejet telt ud til vores gård foran huset, maden kommer ude fra og så har jeg lejet en jukeboks, det er jeg sikker på bliver super sjovt... og de mennesker jeg har inviteret ved jeg er gode sammen ;).... - så jeg glæder mig rigtig meget...

Knus Pia - som har været i tyskland og handle for mange tusind kroner sprut 8D ;) ska der være fest så lad der være fest.... (C)

Anmeld

28. maj 2008

Bloggi

Ej hvor var det en go' gave.. Hold da op, fik helt gåsehud da jeg læste det.. Det var da en go ide.. Og intet der kan måle sig med den.. Dejligt du havde en go dag.. Og go' fest den 14 juni.. :)

Anmeld

28. maj 2008

SaNiNa

PiaR skriver:

Hej Sanne - det skal jeg d.14 juni - der har jeg inviteret 40 mennesker (uden børn) blandet familie og venner/veninder...
glæder mig super meget... Har lejet telt ud til vores gård foran huset, maden kommer ude fra og så har jeg lejet en jukeboks, det er jeg sikker på bliver super sjovt... og de mennesker jeg har inviteret ved jeg er gode sammen ;).... - så jeg glæder mig rigtig meget...

Knus Pia - som har været i tyskland og handle for mange tusind kroner sprut 8D ;) ska der være fest så lad der være fest.... (C)

Hvor lyder det bare hyggeligt... Vi har før haft en jukeboks til fester og det er et hit...

I er da osse rigtig heldige med vejeret på lørdag det kan jo ikke blive bedre, men men det kan nok godt blive rimelig varmt i et telt "håber i kan tage siderne af"

håber du/I får en rigtig god dag og du får en uforglemmelig fødseldsdag:D

(H)

Anmeld

28. maj 2008

Doktor Doolittle

Wauvvvvvv nogle dejlige forældre du har og sikke en genial gave du fik af din mor (L)
Dejligt du havde en skøn dag, selvom jeg vist ikke lige fik skrevet til lykke på dagen :$
Forsinket fødselsdags (H) fra Tina

Anmeld

29. maj 2008

MorCamilla

Sikke ne god gave din mor (måske også far) havde lavet til dig.. :) Dejligt at høre at du havde en god dag med gode gaver..
Håber du får en god fest D. 14 juni...:)

Anmeld

29. maj 2008

rlyn

Det var da den mest fantastiske gave (L) Sidder og bliver helt rørt.
Dejligt at du havde en god dag.

Knus
Rikke (H)

Anmeld

29. maj 2008

Tullebobs

Ej hvor var det fint gjort:) Jeg tror, at du har nogle fantastiske forældre -lige sådan som jeg gerne vil være for mine børn...

Dejligt at du havde en god dag, og at du stadig har en fest til gode.

(H)(H)(H) fra Trine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.