Kan det virkelig passe :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

416 visninger
8 svar
0 synes godt om
28. marts 2010

MetteMTH

Hej piger.

Kan det virkelig passe, at jeg kan begynde at mærke liv nu? jeg er 17+4. syntes altså bare jeg mærke noget engang imellem, som små blop og bevægelser.

Mvh. Mette

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2010

NinaNymannMadsen

jeg mærkede også liv lige der omkring... bare som små bobler inde i maven.  så jeg vil mene det godt kan være rigtig

Anmeld

28. marts 2010

Bare mig..

Ja det kan sagtens være rigtigt.

Jeg mærkede første gang i 15+, og jeg er førstegangs gravid.. Og siden har jeg mærket hende hver dag..

Marikka 33+3

Anmeld

28. marts 2010

FrkLarsen

Det kan sagtens passe

Jeg mærkede liv første gang i 17+2, nu er jeg 21+1 og kan mærke det udenpå på maveskindet  

Anmeld

28. marts 2010

MetteMTH

FrkLarsen skriver:

Det kan sagtens passe

Jeg mærkede liv første gang i 17+2, nu er jeg 21+1 og kan mærke det udenpå på maveskindet  

okay. jeg mærkede også da jeg var 17+2 og så idag 17+4. Syntes bare det er vildt spændende

Anmeld

28. marts 2010

MetteMTH

marikka skriver:

Ja det kan sagtens være rigtigt.

Jeg mærkede første gang i 15+, og jeg er førstegangs gravid.. Og siden har jeg mærket hende hver dag..

Marikka 33+3

årh det var tidligt det føles sjovt, man kan ligesom mærke nogle små bevægelser..

Anmeld

28. marts 2010

Low

Jo det kan det godt. Jeg mærkede godt nok noget med sikkerhed da jeg var i uge 20. Da jeg var lige så langt henne som dig der tror jeg også godt at jeg kunne mærke noget men jeg var så opsat på at mærke noget at jeg turde ikke at tro på det. Nu kan jeg se at maven vælter frem og tilbage fordi han rigtig møver sig rundt der inde. Han elsker at skubbe til mine ribben når jeg sidder bøjet frem over .

Men tillykke med at du kan mærke liv, det er en vidunderlig følese  

Ditte, 28+4

Anmeld

28. marts 2010

MetteMTH

Low skriver:

Jo det kan det godt. Jeg mærkede godt nok noget med sikkerhed da jeg var i uge 20. Da jeg var lige så langt henne som dig der tror jeg også godt at jeg kunne mærke noget men jeg var så opsat på at mærke noget at jeg turde ikke at tro på det. Nu kan jeg se at maven vælter frem og tilbage fordi han rigtig møver sig rundt der inde. Han elsker at skubbe til mine ribben når jeg sidder bøjet frem over .

Men tillykke med at du kan mærke liv, det er en vidunderlig følese  

Ditte, 28+4

mange tark

Anmeld

28. marts 2010

Bare mig..

Mette88 skriver:

årh det var tidligt det føles sjovt, man kan ligesom mærke nogle små bevægelser..

Ja det føles lidt underligt i starten, synes jeg også
Og det kan faktisk også være en lidt træls bevægelse i starten, fordi det føles så underligt, og især om aftenen når man slapper af, kan det godt blive lidt anstrængende når det bare bliver ved .. Netop fordi det er så mærkelig en bevægelse..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.