X - factor tillykke thomas

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Jeg holdte med Tine Men jeg syntes han gjorde vinder sangen rigtig fint.

Så tilløg til ham. Bare træls den mand ikke kan se glad ud selv når han gerne vil smile...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

MarleneH

Bavianis skriver:

Jeg vil giftes med Thomas...

Haha os mig.. kan vi dele

Anmeld

27. marts 2010

Pia.

Han var FANTASTISK.... og har været det hele vejen igennem - min helt store favorit... så lækker en stemme... Glæder mig til at høre hvad han kommer frem med...

Fortsat dejlig aften til alle....

Anmeld

27. marts 2010

Bavianis

MarleneH skriver:

Haha os mig.. kan vi dele

Sagtens - han er lækker nok til 2

Anmeld

28. marts 2010

qp

Jeg har hele tiden heppet og stemt på Tine!! MEN Thomas gjorde det altså bedst i aften, ingen tvivl om det.

Når det så er sagt, så tror jeg at Tine havde været en sikker X- Factor vinder hvis de havde gemt Gasolins "This is my life" til aftenens finale.

Elsker det mix han lavede med Medina - kæææææææææft det er fedt!! http://www.youtube.com/watch?v=9KHviTDnVGU

Anmeld

28. marts 2010

Vial

Jeg holdte med Tine Men jeg syntes han gjorde vinder sangen rigtig fint.

Så tilløg til ham. Bare træls den mand ikke kan se glad ud selv når han gerne vil smile...

En ægte rock n roll fyr skal jo ikke ligne en flækket træsko ;-) Jeg synes han var flere klasser over de andre. Den stemme røg helt ud i de yderste hjørner af parken. Ham kunne jeg sagens se optræde der på egen hånd. Hvis han altså får fingre i nogle hits. Håber ikke han bliver lige så ubetydelig som hans forgængere fra de andre år. Han er sgu en stjerne!

Anmeld

28. marts 2010

L.J.L

KaMa skriver:

En ægte rock n roll fyr skal jo ikke ligne en flækket træsko ;-) Jeg synes han var flere klasser over de andre. Den stemme røg helt ud i de yderste hjørner af parken. Ham kunne jeg sagens se optræde der på egen hånd. Hvis han altså får fingre i nogle hits. Håber ikke han bliver lige så ubetydelig som hans forgængere fra de andre år. Han er sgu en stjerne!

kunne ikke være mere enig

Anmeld

28. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator
KaMa skriver:

HAHAHA... Det er nok fordi tude-rock ikke lige er min genre så Ægte roooooock er det sku ok at grine På den der ROCK-måde.

Men fair nok,  han er jo også pædagog.

Jeg siger da tillykke til ham og håber at han kommer derudaf

Anmeld

28. marts 2010

et-ønske

Min farvorit har uden tvivl været Tine, hendes stemme er helt fantastisk. Thomas gjorde det nu også godt, og forstår godt han vandt.

Jeg undrer mig dog over at I synes han er så skøn (vi er heldigvis ikke ens). Han er Jeres  Værsgo!

Nå ja og så kan jeg ikke lade være med at tænke at at det meget lidt man har hører og ser til dem der har vundet tidligere, tværtimod så er det de andre der er slået igennem....

Kh Ditte

Anmeld

28. marts 2010

CamillaT89

Jeg stemte på Tine hele vejen igennem, men lige til sidst, da Thomas sang den vindersang og bare fyrede den af, så røg der altså også en stemme til ham. Han gjorde det godt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.