Min første kage med MMF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. marts 2010

Jordbærpigen

Nøjj så fik jeg lavet min første kage med MMF og jeg er ret stolt. Synes det gik rigtig godt og MMF er utrolig nem at arbejde med. Kagen blev ret pæn og glat i overfladen.

Blot et spørgsmål - hvordan får i MMF'en til at sidde fast på kagen? Synes ik den hæfter ordentligt fast på siderne, især helt nede ved fadet

I får også lige et par billeder.. Ja udsmykningen var ikke så kreativ.. hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

lillemunk

Super fiiiiiiin og mums den ser lækker ud.... hvad har du gemt inden i den ?

Anmeld

27. marts 2010

3rollinger

Rigtig fin kage. Og ja, flot glat. Du kan rolig vaere stolt.

Umiddelbart burde MMF jo haenge fast i smoercremen, saa hvis den ikke goer det har jeg ikke noget andet bud.

Anmeld

27. marts 2010

Jordbærpigen

lillemunk skriver:

Super fiiiiiiin og mums den ser lækker ud.... hvad har du gemt inden i den ?

Tak tak.. indeni gemmer der sig chokoladebunde, jordbærmousse og dumlecreme en rigtig kaloriebombe..

Anmeld

27. marts 2010

Jordbærpigen

3rollinger skriver:

Rigtig fin kage. Og ja, flot glat. Du kan rolig vaere stolt.

Umiddelbart burde MMF jo haenge fast i smoercremen, saa hvis den ikke goer det har jeg ikke noget andet bud.

Smørcremen er jo kold og stiv, så den kan jo ikke fæstne? Har fået at vide, at den sku være stiv, når MMF'en sku lægges på

Anmeld

27. marts 2010

3rollinger

MissSmile26 skriver:

Smørcremen er jo kold og stiv, så den kan jo ikke fæstne? Har fået at vide, at den sku være stiv, når MMF'en sku lægges på

Det er ogsaa rigtig. Men jeg synes at naar jeg har lagt MMF'en paa bliver den bloed igen mens jeg bakser med pynt og den slags og saa haenger det fast.

Jeg ved ikke, jeg har synes ikke jeg har haft problemer med at det ikke haenger fast.

Det kan vaere det er noget helt andet, men saa ved jeg det ikke

Anmeld

27. marts 2010

lillemunk

MissSmile26 skriver:

Tak tak.. indeni gemmer der sig chokoladebunde, jordbærmousse og dumlecreme en rigtig kaloriebombe..

uhmmmm lyder sørme lækkert.
Syntes den er super flot

Anmeld

27. marts 2010

Jordbærpigen

3rollinger skriver:

Det er ogsaa rigtig. Men jeg synes at naar jeg har lagt MMF'en paa bliver den bloed igen mens jeg bakser med pynt og den slags og saa haenger det fast.

Jeg ved ikke, jeg har synes ikke jeg har haft problemer med at det ikke haenger fast.

Det kan vaere det er noget helt andet, men saa ved jeg det ikke

Okay. Men ja, det er jo som sagt den første kage, så jeg lærer det nok

Anmeld

27. marts 2010

Pige2009

Den er rigtig fin

K.h. Linda

Anmeld

27. marts 2010

Anasmor

For at den bliver flot og lige så JA, så skal smørcremen stivne og derefter skal den have endnu et lag, meget meget tyndt, til at klæbe mmf´en på...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.