Lagersalg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. marts 2010

JustAnotherName

SE !!! 

Jeg har været til lagersalg idag - både "Ej Sikke Lej" og "MALA".
Hvis pengepungen kunne holde til det, så ville jeg nok også kunne købe mig fattig ....dog var jeg en anelse skuffet over, at der var så lidt at vælge imellem i størrelse 86 og 92. Der var mest til HELT SMÅ bebser... Men MALA havde meget i alle størrelser.

Min mor købte også lidt ting til pigerne. Blandt andet en flot MALA rygsæk, som Bianca får til sin 3-års fødselsdag. Så kan hun bruge den på ture med børnehaven 

Jeg vil da lige vise Jer, hvad jeg fik købt idag......

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

JustAnotherName

Og så har jeg i øvrigt fået grønt lys fra forsikringen til at få mig et nyt kamera.
Og denne gang skal det ikke "bare" være et almindeligt sølvfarvet eller sort ét ....Næææ, der skal da lidt kulør på    Så jeg har valgt dette :

Anmeld

27. marts 2010

Milka

JustAnotherName skriver:

Og så har jeg i øvrigt fået grønt lys fra forsikringen til at få mig et nyt kamera.
Og denne gang skal det ikke "bare" være et almindeligt sølvfarvet eller sort ét ....Næææ, der skal da lidt kulør på    Så jeg har valgt dette :

uuuhh ... lækre ting du har fået købt! hvor meget brugte du i alt?

jeg kender det kamera der og det er ikke særlig godt faktisk er det eneste gode ved det videofunktionen, som til gengæld er super

Anmeld

27. marts 2010

JustAnotherName

Milka skriver:

jeg kender det kamera der og det er ikke særlig godt faktisk er det eneste gode ved det videofunktionen, som til gengæld er super

Hovsa. Jeg vedhæftede skisme da også det forkerte billede - hehe.
Valget stod nemlig mellem det Canon og så dette, som jeg har valgt

Casio Exilim Z90

Anmeld

28. marts 2010

JustAnotherName

Orv, glemte da helt at svare på det med priserne...

Bluserne kostede 75 kr. pr. styk.
Undertrøjer kostede 50 kr. stykket, og underbukser 30 kroner.
Hjelmene kostede 40 kroner pr. styk.

Jeg var også lige i H&M i forgårs og knalde 200 kr. af på undertøj til Bianca. Jeg blev så paf og overrasket over, hvor dyrt det faktisk er - det er jo bare UNDERTØJ for dælen!
Men Bianca er igang med "selvstændigheds-fasen" (som vel varer fra nu og for evigt?), hvor hun gerne vil alting selv - f.eks. tage sit tøj af og på, og selv trække sine bukser ned, når hun skal sidde på potte henne i vuggestuen. Og så duer det jo ikke længere med bodyer, da de ikke er til at åbne og lukke selv for en 2-årig.
Så nu er der ihvertfald også købt underhylere og undertrøjer til hende!

Anmeld

28. marts 2010

Milka

JustAnotherName skriver:

Hovsa. Jeg vedhæftede skisme da også det forkerte billede - hehe.
Valget stod nemlig mellem det Canon og så dette, som jeg har valgt

Casio Exilim Z90

var det ikke dig der havde lånt et kamera som du synes tog underlige billeder? for det gør canon kameraet, i fuld dagslys bliver billederne sløret og det er jo ikke meningen

kender ikke det andet kamera, men lækkert ser det ud! glæder mig til at se hvordan billederne bliver, leder nemlig også selv efter et lille lommekamera

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.