Kan ikke klare at gå rundt...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

782 visninger
10 svar
0 synes godt om
27. marts 2010

Liljesilas

Idag var jeg i Ikea, og jeg blev pludselig vildt svimmel, fik nermest en af mine hedeture og måtte ned og sidde. Da vi havde siddet og bundet vand i en halv time, var det stort set væk igen... Derefter måtte jeg rende på wc'et hver 15 minut, og følte virkelig at jeg var ved at tisse i bukserne hele tiden. Ud over det, var turen virkelig hård imod mine fødder, og jeg havde det ubehageligt i en time efter jeg var kommet hjem. Efter en times søvn, var jeg mig selv igen...

Nogle der har prøvet noget ligende, og ved hvorfor jeg ikke kan klare lange "gå" ture mere? Kan det passe at en lille tur til Ikea er for hård for mig?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

B&J

Min sidste 2 mdr havde jeg også vildt ondt i fødderne og i lænden eller hvordan det nu staves hihih... men jeg gik også på arbejde ind til den sidste månede.. puhh jeg sad også mere ned og randte på wc hele tiden også om natten ihhh... og den sidste månede kunne jeg ikke engang hænge vasketøj op uden jeg fik sved på panden heldig vis gør jeg ikke det efter jeg har født for det er jo ikke hårdt af hænge tøj op hihihih.. og bare bukke mig ned blev vildt ør..

Anmeld

27. marts 2010

lululupo

har været i fields i dag, avvvvvv mine fødder og ryggen så puhhh kender det godt, hedeturene har jeg dog haft meget længe når jeg gik!!!

Anmeld

27. marts 2010

Anne85

åh hvor jeg kender det... da jeg fx var i aftenvagt den anden dag rendte jeg på toilet hver 10 minut og jeg havde virkelig ONDT i blæren og maven. Da vi sad og spiste syntes jeg pludselig min kollega som jeg sad og snakkede med blev mer eog mere utydelig og jeg begyndte at svede helt vildt. Gik ud og fik lidt frisk luft og havde det herefter nogenlunde... men et par timer efter begyndte jeg igen at koldsvede og fik blå og grønne prikker for øjenen og kvalme. SÅ ubehageligt. Og der havde jeg også gået en masse og rendt fra den ene afdeling til den anden (jeg er sygeplejerske).
Hvorfor det sker ved jeg squ ik helt... jeg tænker umiddelbart at baby presser på nerver og de store blodårer hvilket må udløse det... men det er bare min egen teori

Anmeld

27. marts 2010

NinaNymannMadsen

i den sidste del af min graviditet der blev jeg meget svimmel og var to eller tre gange ved at besvime den ene gang inde i banken da jeg skulle til at betale regninger.

og ddet var mega hårdt at gå rundt til sidst skulle side meget ned når jeg var nede i byen med veninderne eller sådan noget. havde vand i kroppen også så mine fødder hævede også op og sådan noget. og mistede let pusten hvis jeg skulle op af en bakke eller en masser trapper...

Anmeld

27. marts 2010

tb

du kan være helt rolig, søde  har prøvet det samme 2 gange i Bilka.. kæresten siger os jeg ikke kommer i Ikea før efter jeg har født.. hehe.. det er helt pinligt at have mig med ud og handle  det er vist noget med at blodet ikke rigtig kommer ordentligt rundt og når man så går/står for længe så forsvinder alt blodet fra hovedet (eller os så stiger det hele til hovedet) spurgte lægen efter anden gang.. det er helt normalt..

knus

Anmeld

27. marts 2010

Fyn

Lider af det samme - og jeg har ikke en den højeste blodprocent...

Så mit forslag er at du får tjekket din blodprocent. Måske er det "bare" nogle jern-piller der skal til?

C.

Anmeld

27. marts 2010

Liljesilas

tb skriver:

du kan være helt rolig, søde  har prøvet det samme 2 gange i Bilka.. kæresten siger os jeg ikke kommer i Ikea før efter jeg har født.. hehe.. det er helt pinligt at have mig med ud og handle  det er vist noget med at blodet ikke rigtig kommer ordentligt rundt og når man så går/står for længe så forsvinder alt blodet fra hovedet (eller os så stiger det hele til hovedet) spurgte lægen efter anden gang.. det er helt normalt..

knus

Du har sgu altid det svar jeg søger haha

Godt så er jeg fri for at spørge min jordmoder tirsdag, når vi skal ses. Haha jamen jeg sagde også til min mand, at jeg heller måtte blive hjemme fra Ikea til jeg har født. Jeg tror også ofte jeg glemmer at jeg ikke kan helt det samme mere... Men  nu er værelset også færdig, mangler kun små ting til ham 

Anmeld

27. marts 2010

Liljesilas

Fyn skriver:

Lider af det samme - og jeg har ikke en den højeste blodprocent...

Så mit forslag er at du får tjekket din blodprocent. Måske er det "bare" nogle jern-piller der skal til?

C.

Tak for svaret... Jamen også selv om jeg tager jern?

Anmeld

27. marts 2010

Liljesilas

Tak for alle jeres beskeder, det er på en måde rart at høre, at jeg ikke er ene om det. Men endnu mere fordi jeg nu ved det ikke er farligt, men normalt iblandt gravide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.