Baby og hund?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. marts 2010

Anonym trådstarter

Jeg er lidt nysgerrig, hvordan gør i der både har baby og hund... Altså jeres rutiner, f.eks om morgen, hvordan forgår det? Når både hunden skal luftes og man har den lille?

Tænker både når i på barsel og når i starter på arbejde..

Fortæl fortæl, gerne hele jeres dag, med baby og hund...

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

Laulund87

når jeg går tur med barnevognen er hunden med. Hvis han gerne vil ud, men jeg ikke lige kan gå med ham, bliver han bare lukket ud i haven men hvis man bor i lejlighed er det nok lidt besværligt..

Anmeld

27. marts 2010

Fam. Madsen

Anonym skriver:

Jeg er lidt nysgerrig, hvordan gør i der både har baby og hund... Altså jeres rutiner, f.eks om morgen, hvordan forgår det? Når både hunden skal luftes og man har den lille?

Tænker både når i på barsel og når i starter på arbejde..

Fortæl fortæl, gerne hele jeres dag, med baby og hund...

Knus..

Hej

vi har to hunde her hjemme. 

om morgen lukker jeg hunde ud i haven også laver de det de skal da de ikke kan vente så får vi morgen mad. og hvis vi skal på job eller noget andet kommer hundene i hundegården. ellers så går vi en lang tur med dem om formiddagen og igen om eftermiddagen. om aften er de med ude når vi cykler en tur hver i sær ellers kommer de i haven der også. 

det er ca sådan vores dag går også er vi ude og samle hunde efterladensaber hverdag. i haven

Anmeld

28. marts 2010

Mig med maven

Hej hej.

Jeg har en lille bitte hund, godt nok skal der ikke så meget motion til at kører hende træt, men hun skal jo af med lige så meget som store hunde, eller i hvert fald lige så mange gange!

• 6:30 ca. Hun starter med at komme ud med min mand om morgenen, inden han tager på arbejde.
  • 12:00 ca går vi rigtig lang tur med barnevognen.
  • 17:30 går min kæreste elle jeg en lang tur med hende.
  • mellem 22 - 24 går en af os lige en tur igen.

Det meste af vores familie, og de fleste af vores venner bor i gå afstand til os, så hvis vi er ude er hun selvfølgelig med. Og så kommer der jo to ekstra ture ind på den måde. Nogle dage kommer hun lidt mere ud end andre, men hun virker bestemt til at trives.

Hun elsker baby... Heeeeelt vildt. Og nyder at de lange ture bliver længere med barnevogn.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

28. marts 2010

Anonym trådstarter

Mange tak for svar. Det rart at se hvordan i får det til at fungere.

Mig med maven : Det var også sådan jeg havde tænkt det skulle være ved os, når der kommer en baby på et tidspunkt Har også en lille hund, men der skal godt nok en del til før han blir træt

Kom gerne med flere kommentar

Anmeld

28. marts 2010

Mig med maven

Jeg kan huske at den første uges tid var noget rigtig rod. Baby fyldte såååå meget, at vi ikke kunne overskue noget andet. Men der hjalp vi os selv og vores dårlige samvittighed ved at min søster kom hver dag efter skole og gik laaaange ture med hende. Det gjorde at hun fik korte ture i løbet af dagen, og så en mega lang. Det gjorde godt nok at der en gang eller to var en våd plet på gulvet, men hvad skal jeg sige, vi havde vel selv bedt om den.

Efter den uge eller ti dage, kom vi ind i den omtalte rytme... Og det gør dagen meget nem!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.