babys bevægelser gør ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

574 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. marts 2010

brumbasse

Andre der har meget aktivt barn hvor det nogle gange gør ondt når barnet møffer derinde bag maveskindet?

Er 34+noget og synes godt nok ikke altid det er lige sjovt, synes ikke jeg er pivet, er vant til smerter fra bækkenløsning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

Bare mig..

Det er min den lille også.. -Meget aktiv, og det kan gøre vildt nas når hun først sparker eller puffer ordentligt til..

Faktisk sparker hun ikke op i ribbenene, og har hun aldrig gjort, men ud i siderne på mig, kan der komme nogen ordentlige smæld nærmest..

Marikka 33+2 

Anmeld

27. marts 2010

RumlesMor

Jeg er 38+3, og føler at hele maven er et stort blåt mærke...der bliver sparket og rumsteret godt rundt. Min datter på 3 år gør store øjne, når lillebror moser rundt - for min maver viser tydeligt hver eneste bevægelse. I går stak han flere gange numsen op, så min mave så helt forkert ud...der måtte jeg ligesom skubbe ham tilbage og "ind" i maven igen. Faktisk lidt uhyggeligt at se på.

Anmeld

27. marts 2010

Liljesilas

brumbasse skriver:

Andre der har meget aktivt barn hvor det nogle gange gør ondt når barnet møffer derinde bag maveskindet?

Er 34+noget og synes godt nok ikke altid det er lige sjovt, synes ikke jeg er pivet, er vant til smerter fra bækkenløsning..

Jeg kan ikke sige det gør voldsomt ondt, men han sparkede mig hårdt i ribbennene igår og det gjorde da lidt ondt. Ellers irreterer det mig mest når han sparker hårdt i blæren.

Det er da vist en fodboldspiller du har dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.