Ok nu er det 18 dage siden jeg forventede at min mens. skulle starte (dvs. 47 dage siden sidste mens. startede) og der er bare ikke sket det mindste... Jeg er 31 og det er første cyklus efter jeg stoppede med p-piller. Da der ikke skete noget til normal tid, tænkte jeg det nok bare var cyklus der driller. Jeg ved at første cyklus kan være lidt underlig, så jeg har ikke tænkt så meget over det, vi er jo kun liiige startet.
Men hvor om alting er, så op til sidste weekend, hvor der var gået over en uge siden jeg havde forventet der ville ske noget, begyndte jeg at få menstrauationssmerter og jeg tænkte ok SÅ starter det... der skete bare ingenting jeg tager en test og den er negativ... hmm... jeg ser tiden an...
Nå, mandag opdager jeg, at sex gør ONDT, det har jeg sgu aldrig prøvet før... Jeg er øm og vi må stoppe halvvejs, for jeg synes det er mega mærkeligt og ret ubehageligt... Jeg spekuler på hvad der dog kan være galt, så jeg skriver en mail til min læge (det er så fedt at hun har den service) og spørger om det er normalt at ens mens er SÅ meget forsinket og om det er normalt at man er så øm??? Hendes svar er: kunne det tænkes du er gravid? Hmm tænker jeg men testen var jo negativ?? Jeg tager en til - stadig negativ... Det er jo nok ikke det, tænker jeg...
Mine bryster og ikke mindst brystvorder er ret ømme, jeg har stadig mens.smerter og tænker NU må der da for fanden ske noget?? Onsdag får jeg et mindre chok da jeg kommer ud af badet, mine brystvorder er NUBREDE??? De plejer at være helt glatte, nu er de hårde, lidt hævede og jeg har MEGET tydelige knopper.... Nu går jeg på nettet og søger info og læser mig til at alt det her kan være symtomer på graviditet, MEN jeg tester jo NEGATIV?!? Nu er jeg ved at være frustret, min krop føles mere og mere mærkelig for hver dag der går og jeg er irritabel fordi jeg bare ikke forstår hvad der foregår... 
Jeg ringer til min mor og klager min nød og hun tror også som lægen jeg måske er gravid - ved altså ikke hvad jeg skal tro. Jo der er noget helt mærkeligt i gang i min krop, og jo det kunne være symtomer på at jeg er gravid, men jeg tester jo negativ - igen og igen, for tro mig jeg har snart taget mange af de her forpulede tests i løbet af den foragange uge.... Jeg har bestilt en tid hos lægen men pga påske, kan jeg tidligst komme til den 7/4.
Så nu sidder jeg her og er frustreret og for det ikke skal være løgn så er jeg både træt og svimmel og lidt kvalm - men det kan altså også bare være nerver og nervøsitet...
Så hjææææælp er der nogen der har prøvet at første cyklus er så frustrende? Kan jeg være gravid når jeg tester negativ?
Arghhh der er langt til den 7/4...