Overvægtige gravide??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
5 svar
0 synes godt om
27. marts 2010

Anonym trådstarter

Hej med jer...

Jeg er gravid i 13 uge, og ved godt det er normalt ikke og kunne se så meget endnu...men er kommet i tanke om jeg nogensinde får en fin rund mave, da jeg er meget overvægtig og har en stor delle mave i forvejen...

Så nogle af jer er rimelig overvægtige, fik i en rund mave, eller blev delle maven bare større...

Bliver lidt ked ved tanken om jeg måske ikke får den flotte runde mave...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

LotteGabriella

Anonym skriver:

Hej med jer...

Jeg er gravid i 13 uge, og ved godt det er normalt ikke og kunne se så meget endnu...men er kommet i tanke om jeg nogensinde får en fin rund mave, da jeg er meget overvægtig og har en stor delle mave i forvejen...

Så nogle af jer er rimelig overvægtige, fik i en rund mave, eller blev delle maven bare større...

Jeg fik desværre ikke en flot rund mave, men man kunne dog sagtens se at jeg var gravid og ikke bare blevet endnu større

Anmeld

27. marts 2010

Halbschön

Anonym skriver:

Hej med jer...

jeg er og var ret så overvægtig.... men her er min mave

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. marts 2010

B&J

Anonym skriver:

Hej med jer...

Hej jeg vejer over 100kg og jeg kan love dig for man kunne se jeg var gravid også fordi jeg ikke selv troede man ville komme til af kunne se det men jeg var va 4-5 mdr henne der man kunne se det på mig og der kunne jeg så heller ikke passe mine bukser mere ups hihiih... men jeg tog ca 10kg på... og som er smidt igen dejligt..

Anmeld

27. marts 2010

Halbschön

Renée88 skriver:

jeg er og var ret så overvægtig.... men her er min mave

igen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. marts 2010

trunte89

Jeg var også stor inden jeg blev gravid, men man kunne fint se at jeg var gravid og ikke bare tyk. Jo længere hend jeg kom, jo pænere blev maven.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.