Her til morgen har vi været et smut på hospitalet til en snak omking en eventuel igangsættelse. Her fik vi både gode og dårlige nyheder. De gode nyheder er at Ida har det godt

Hun vokser fint (vejer omkring 3500-3600) og min moderkage fungerer stadig optimal.
De knap så gode nyheder er at jeg stadig har ca. 2 cm tilbage af livmoderhalsen tilbage, og altså ikke er på vej i fødsel forløbig. Hun kunne derfor ikke lave en hindeløsning, hvilket jeg virkeligt havde håbet på

Vi fik derfor afvide at vi skulle indstille os på en igangsættelse, og at de ikke regner med at kunne sætte mig igang ved at tage vandet, men skal hele turen igennem igen med hormonpiller.

Jeg er selvfølgelig ked af at jeg skal igennem den lange tur igen, men jeg gør det gerne for at få en dejlig lille pige. Martin ser bare positivt på alting. Vuggen kommer på tirsdag og han syndes jo det er dejligt at den når at komme inden jeg føder. Derudover har vi biletter til cirkus arena imorgen, og her vil Martin jo meget gerne med og se hvad Marcus siger til det. For aftalen var at hvis jeg gik i fødsel, tog mine forældre ham med istedet.
Men på onsdag kl 8.20 sætter de mig igang, og så kommer hun vel enten onsdag eller torsdag. Så om en uge sidder jeg med vores lille pige i armene
Anmeld