Hvem vinder x-factor..?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2010

Kruse90

mortilfreja skriver:

Herhjemme holder vi med TINE og håber hun vinder..

Hun har den fedeste stemme..

Hvem holder i med????

jeg er ligeglad med hvem der vinder
De er alle super dygtige.
Men er så vild med TINES stemme. Hun synger jo bare fantasisk.
SÅ herfra bliver der stemt på TINE.
Men hvis en af de andre vinder er det HELT okay herfra

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

Kløver

mortilfreja skriver:

Herhjemme holder vi med TINE og håber hun vinder..

Hun har den fedeste stemme..

Hvem holder i med????

jeg holder nok med tine som nr 1 men synes thomas er stort set lige så god, han er dælme også dygtig, jesper er også god, men ikke så variende. Så er holder jge nok med tine 52% og thomas 48%

tror det bliver en af de to der vinder

Anmeld

27. marts 2010

trunte89

Holder også på Tine.

De er alle 3 gode, men Tine er bare bedst

Anmeld

27. marts 2010

Fam. Madsen

Caroline86 skriver:

Herhjemme er vi ligeglade hvem der vinder, bare det IKKE bliver Tine... Så vi er vist ikke enige med alle Jer andre

Sidste år vandt Linda pga. sin tudehistorie , i år kom Tine kun med pga. SIN tudehistorie (Remee var jo ved at vælge en anden da hun fortalte hvor hårdt hun har haft det)... Jeg kan slet ikke håndtere den slags! Jo, hun er dygtig!!!! Men det ødelægger det for mig at hun kører det der sympato show

Et eller andet sted håber jeg at Thomas vinder - tror han er den af dem der vil have sværest ved at klare sig hvis han ikke vinder (de andre er selvskrevne til pladekontrakter alligevel og har alderen med sig)

Kan kun give dig ret i det. vi har det på samme måde her hjemme

Anmeld

27. marts 2010

Mira0911

Caroline86 skriver:

Herhjemme er vi ligeglade hvem der vinder, bare det IKKE bliver Tine... Så vi er vist ikke enige med alle Jer andre

Sidste år vandt Linda pga. sin tudehistorie , i år kom Tine kun med pga. SIN tudehistorie (Remee var jo ved at vælge en anden da hun fortalte hvor hårdt hun har haft det)... Jeg kan slet ikke håndtere den slags! Jo, hun er dygtig!!!! Men det ødelægger det for mig at hun kører det der sympato show

Et eller andet sted håber jeg at Thomas vinder - tror han er den af dem der vil have sværest ved at klare sig hvis han ikke vinder (de andre er selvskrevne til pladekontrakter alligevel og har alderen med sig)

Er bare så ENIG!!!

Jeg synes det er plat at de ligefrem fortæller om deres fortid, og så kommer videre på det...

Anmeld

27. marts 2010

martin

her hjemme stemmer vi på thomas,tine hun ødelage det hele da hun skulle synge this is my life, jeg var nød til at slukke for tvét da hun begyndte at synge.

Anmeld

27. marts 2010

Kvindemin

Ess. skriver:

Jeg holder med RockMamma Tine.

Hun har en stemme vi aldrig har hørt i x-factor før - Den nye Sanne ..

Jesper er også rigtig dygtigt - Men synes vi har nok af "den slags".
Her tænker jeg på Martin og Mohamed Ali.

Thomas fanger mig bare ikke - Jo, han er dygtig, men han er kedelig at se på. Hans sceneshow synes jeg ikke der er noget speicelt ved. Og så synes jeg det er yderst sjældent man ser ham smile.

Så herhjemme går stemmerne til Tine-pigen

Sammmmmeeeee heeer

Anmeld

27. marts 2010

CamillaT89

Caroline86 skriver:

Jeg tror nu lige så meget, at han valgte at tage hende med, fordi hun netop vidste, hvad hun havde at arbejde med, og det må man jo også sige, at hun har fået gjort. Hun er den, der har gjort mest fremskridt, og det er helt sikkert. Jeg synes, hun fortjener at vinde

Det er jo desuden også seerne, der har afgjort, at hun skulle komme så langt, og jeg ved da, at jeg personligt ikke har stemt på hende hver gang, fordi hun har haft det svært, men netop fordi hun har udviklet sig så meget, optræder og synger helt igennem fantastisk!  

Anmeld

27. marts 2010

mullesmith2

Tine vinder, hun har den bedste stemme og det er vel det det går ud på

Anmeld

27. marts 2010

mortilfreja

ct skriver:

Jeg tror nu lige så meget, at han valgte at tage hende med, fordi hun netop vidste, hvad hun havde at arbejde med, og det må man jo også sige, at hun har fået gjort. Hun er den, der har gjort mest fremskridt, og det er helt sikkert. Jeg synes, hun fortjener at vinde

Det er jo desuden også seerne, der har afgjort, at hun skulle komme så langt, og jeg ved da, at jeg personligt ikke har stemt på hende hver gang, fordi hun har haft det svært, men netop fordi hun har udviklet sig så meget, optræder og synger helt igennem fantastisk!  

Er helt enig i dette...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.