Mit moderhjerte....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. marts 2010

Jules

Var underpres igår....

Ja det er nok bare mig...men Viktor var så sød ved en anden dreng på 10 måneder igår... Det var bare så sødt:) Han legede med ham og aede ham...

Tror også det er gået op for at der er noget særlig ved min mave...(Nok det at jeg er så pylret med den og at jeg nusser den hele tiden,Hehe) Men han vil hele tiden kigge den og klapper den

Viktor er os bare blevet så dygtig....

Han siger Nej tak... (Dog til alting) Hehe

Han kan smide ting i skaldespanden.

Han er ved at begynde og rydde op selv og han spiser helt selv... alting faktisk... Os grød og yougurt... Må slet ikke hjælpe ham mere....

Han er os blevet dygtig til at spise rugbrød... men kartoflerne kniber det stadigvæk med ...ØV....

Min store knægt vejer nu 12,3 kg og er hele 83 cm lang :) Så han er vokset 8 cm siden han blev målt sidst... syntes nok han kan få mange flere ting nu ;)

Han er også blevet meget mere modig...Suk... Han kravler op på alt... Og han kan selv åbne for vinduerne :S Yeeeiks.....

Det var vidst det sidste nye fra os :)

Håber i nyder foråret alle sammen :)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Hvor er det dejligt at høre lidt opdateringer fra jer

Søde,dygtige Viktor,der sker godtnok noget!Går det ellers godt med mavsen?

Knus

Anmeld

27. marts 2010

Jules

Pernilleh skriver:

Hvor er det dejligt at høre lidt opdateringer fra jer

Søde,dygtige Viktor,der sker godtnok noget!Går det ellers godt med mavsen?

Knus

Ja ved godt der er længe imellem... Men har kun lige overskudet til at fælge med også skrive lidt herinde engang imellem.... Dejligt med ferie...Ikke at jeg får mere tid af det ;)

Det går fint... Jeg ser bare allerede altfor gravid ud...Hehe.

Og kan allerede mærke bebsen...Det syntes jeg altså er virkelig vildt.

Hvordan står det til hjemme hos jer?

Anmeld

27. marts 2010

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Kan da godt forstå du har nok at se til...kan slet ikke fatte hvordan du kan holde til at være gravid samtidig med at du har skole,Viktor,hus og mand...da jeg var gravid var jeg så træt hele tiden at jeg ikke lavede andet end at sove

Det går rigtig fint her,tak.Efter 3 mdrs. sygdom ser det endelig ud til at være stilnet af.Men det har bare sat ham så meget i stå med hans udvikling,at han ahr været så meget syg.Han kravler ikke endnu(men tæt på),og han er temmelig dårlig til selv at spise og drikke af kop vil jeg slet ikke snakke om.

MEN,men,men det er endelig lykkedes os at droppe natmaden.Thank god!10 mdr. med natlige spisninger,så har man vist også gjort sin pligt

Og nu nærmer den kæmpestore dag sig jo...det er simpelthen så stort for mig,1 års fødselsdag.Der er allerede blevet købt pynt osv.,og kagen er planlagt,he,he

Kan du nu slappe af og passe på dig selv.Giv Viktor et kæmpe smækkys fra mig.Vi skal altså også snart ses igen!

Mange knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.