Tænk- jeg blev helt følsom og fik blanke øjne bare af at læse dit indlæg.
Det er tydeligt, at DPeren også har været glade for Jer og for Oskar.
Jeg synes også det var meget vemodigt, da Bianca skulle skifte institution for knap 1 måned siden, og vi skulle sige farvel til hendes gamle vuggestue. For vi havde været rigtig glade for at have hende derhenne, og kunne mærke, at hun virkelig trivedes.
Men hun er rigtig glad for sin nye vuggestue nu. Hvilket er en lettelse og dejligt at kunne mærke. Så er det nemmere at slappe af og glædes ved at livet og den nye hverdag fortsætter.
Om en uge er det lillesøsters tur til at starte op i vuggestue, og om et halvt år skal Bianca fra vuggestue til børnehave.
Ååhhh alle de skift. De bliver bare alt for hurtigt store, de små.
Men jeg er sikker på, at Oskar bliver glad for det nye.
Og selvom man altid vil huske de mennesker, som har betydet noget for en/ens barn, så fortsætter tingene og der vil komme nye betydningsfulde mennesker ind i deres og vores liv.
Vi kan kun håbe på det bedste, og at det altid vil være nogle GODE mennekser, som skal varetage ansvaret for vores elskede unger, mens vi ikke selv kan.
Håber på han får en god opstart det nye sted .....skal han også, ligesom Celina, starte op den 6 april, efter påsken ??
Kh. Katrine.
Anmeld