Tudedag og fest

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

336 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. marts 2010

Klitgaard

Igår havde oskar sidste dag i dagplejen ,det var dælme hårdt vi har været så glade for vores dagpleje mor hun har været fantastisk .

Nå men jeg begyndte allerede at tude da jeg skrev kortet til dagplejemoren torsdag aften. Man skulle jo tro det var nemmere nu da det er barn nr tre , men jeg synes det er meget sværre det er jo mit sidste barn der er blevet så stor og så har vi til oskar haft en meget bedre og varm dp mor end vi har haft til pigerne.

jeg havde købt en halskæde til hende og Oskar fik undertøj 3 par strømper med cars på han fik også to biler og en halskæde med stjernetegn .

Jeg var total grædefærdig da vores dp mor gav oskar et langt farvel knus og hun kæmpede med gråden så gav hun mig et knus så kom tårerne fra os begge to ,jeg stor tudet en time da jeg kom hjem igår og blev sur på kennet fordi han grinte af mig æv hvor var det en hård dag

I aften står den på 80er /disko fest jeg skal have en meget blank disko sølv palliet kjole på blanke leggins, et tyndt pink satin slips min lillesøster der er i lære som frisør kommer og laver total 80er hår og makeup på mig . Glæder mig til en meget festlig aften og regner da med at vi alle drikker os i hegnet jeg trænger ihvertfald til det

Hilsen Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

TbCp

Århhhh...jeg sidder da her med tårer i øjnene over det du skriver

Og kan slet ikke klare tanke om at vi om uner 1/2 år skal sige farvel til Livas dagplejer

Anmeld

28. marts 2010

anna-jonas

Rikke, det er meget værre når det er det sidste barn................det virker nærmest helt traumatisk, at man ikke skal igennem alt det nye, med et helt nyt barn, mere. Jeg har det også sådan................og Ida er jo stadig lille.

Håber at dine tømmermænd ikke har været for voldsomme.............

Anmeld

28. marts 2010

JustAnotherName

Tænk- jeg blev helt følsom og fik blanke øjne bare af at læse dit indlæg.

Det er tydeligt, at DPeren også har været glade for Jer og for Oskar.

Jeg synes også det var meget vemodigt, da Bianca skulle skifte institution for knap 1 måned siden, og vi skulle sige farvel til hendes gamle vuggestue. For vi havde været rigtig glade for at have hende derhenne, og kunne mærke, at hun virkelig trivedes.

Men hun er rigtig glad for sin nye vuggestue nu. Hvilket er en lettelse og dejligt at kunne mærke. Så er det nemmere at slappe af og glædes ved at livet og den nye hverdag fortsætter.
Om en uge er det lillesøsters tur til at starte op i vuggestue, og om et halvt år skal Bianca fra vuggestue til børnehave.

Ååhhh alle de skift. De bliver bare alt for hurtigt store, de små.

Men jeg er sikker på, at Oskar bliver glad for det nye.
Og selvom man altid vil huske de mennesker, som har betydet noget for en/ens barn, så fortsætter tingene og der vil komme nye betydningsfulde mennesker ind i deres og vores liv.
Vi kan kun håbe på det bedste, og at det altid vil være nogle GODE mennekser, som skal varetage ansvaret for vores elskede unger, mens vi ikke selv kan.

Håber på han får en god opstart det nye sted .....skal han også, ligesom Celina, starte op den 6 april, efter påsken ??

Kh. Katrine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.