TbCp skriver:
Min gamle veninde fra pæd.sem., som jeg ser alt for lidt til, skrev den anden dag at hun var "barnefri" (hun er alene med sin datter) og om vi skulle lave noget fredag.
Så igår aftes tog vi på café og spiste... knævrede i 3 timer og tog så i biografen.... det var simpelthen SÅ hyggeligt og hold da op hvor jeg trængte til det!!!
Og hvor er det dejligt at have en veninde som man, selvom man ikke ses så tit, bare kan snakke så godt med!

Hvad skal i andre lave her i weekenden/ferien? I aften skal vi til fødselsdag hos min stedfar og søndag står den vist bare på rengøring. Så har jeg lige 3 arbejdsdage næste uge og så står den på ferie
Vi har ingen planer for ferien, bare slappe af og nyde det forhåbentlig gode vejr.
Det er bare super dejligt med sådan nogle tøseture en gang imellem, især hvis der er gået et stykke tid siden man sidst sås, så har man også det mere at tale om 
Hvad så i i biffen??
Idag skal vi til familie-tamtam på Amager, hvor min nevø på 17 lige har fået sin egen lejlighed, så der er housewarming for familien. Det bliver ok hyggeligt, men frygter bare at det bliver rimelig trængt, det er jo kun en 1-værelses, og vi er en rimelig stor familie. Heldigvis kan vi gå lidt tidligt da vi skal køre min søs hjem, som skal til X-factor finale i parken 
I morgen skal vi bare råhygge herhjemme, de har jo også lovet regn, regn og atter regn, resten af ugen, øv
-Så det er bare hyggedag, med stearinlys og hjemmebagte boller 
Spændende hvem der vinder i aften!!!! 
Anmeld