Meget mærkelig drøm..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

616 visninger
3 svar
0 synes godt om
27. marts 2010

Jordbærpigen

Pyha jeg har lige haft en meget underlig drøm..

Jeg er ikke gravid, men drømte at jeg var og havde veer. De var dog næsten ik til at mærke og jeg tøffede bare rundt som om ingenting skete. Jeg fik lagt et drop (i foden vel og mærket..hehe) og jeg blev undersøgt og var snart klar til at føde. Jeg var ikke som sådan på et sygehus, men alligevel, for der var fagfolk og jeg skulle bare sådan tisse, så jeg brugte lang tid i drømmen på at finde et toilet, så jeg kunne tisse inden fødslen. Min kæreste var på stedet, men sad til møde og endelig fik jeg fundet et toilet - eller dvs. at det så bare var en slags balje med en stol henover og i det jeg skal tisse, ja så føder jeg barnet - en dreng.. og efter nogle minutter, ja så går min kæreste rundt med ham i den ene hånd og han kan allerede gå, selvom han stadig er smurt ind i fosterfedt osv.

Vildt underligt... Sidder lige og tænker over den en gang...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

1977

Profilbillede for 1977

Ja det er underligt hvad der sker i ens underbevisthed

Anmeld

27. marts 2010

Tjuls

Jeg har ingen planer om flere børn i fremtiden.. Men alligevel har jeg i løbet af ugen drømt om babyer.. Den ene gang fik jeg 4linger  Den anden dag en pige der hedder Izzi.. Tror det er alt det man sidder på den side her, og alle de babyer man hører om og ser der påvirker.. Hehe..

Men nogen gange så tænker man da sit når man vågner.. "Hvor kom det lige fra?".. Hehe

Anmeld

27. marts 2010

TbCp

Hehe

Det er de mest mærkelige drømme man kan have!
Jeg har et MEGET udviklet drømmeunivers, hvis man kan sige det, og drømmene giver altid mening mens jeg drømmer dem, men når jeg så vågner og skal fortælle om dem lyder det jo fuldstændig sindsygt.

Jeg har også tid haft drømme om at jeg fødte et barn som meget hurtigt både kunne gå, snakke osv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.