Fjollet spørgsmål

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

450 visninger
6 svar
0 synes godt om
27. marts 2010

Anonym trådstarter

Kære alle

Jeg har i slutningen af min graviditet døjet med en del udflåed - hvilket er helt normalt, så jeg bruger trusseindlæg hver dag!

Men jeg ved at jeg skal sættes i gang om 1-2 uger og skal derfor til tjek, hvor de skal tjekke indvendigt samt give stikpiller...

Her kommer mit fjollede spørgsmål så....

Hvad gør man med det trusseindlæg når man skal smide trusserne??

Lader det sidde i trussen?

Går på toilet inden og fjerner det?

Eller hva?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

Jordbærpigen

Ja jeg ville bare gå på toilettet lige inden og fjerne det.. Men mon ikke du skal tage tøjet af i et andet rum end lige foran den person som skal undersøge dig, ligesom ved alle mulige andre undersøgelser på et sygehus?

Anmeld

27. marts 2010

Malthesmoar

MissSmile26 skriver:

Ja jeg ville bare gå på toilettet lige inden og fjerne det.. Men mon ikke du skal tage tøjet af i et andet rum end lige foran den person som skal undersøge dig, ligesom ved alle mulige andre undersøgelser på et sygehus?

Tror Jeg også

Anmeld

27. marts 2010

lillemunk

Det er jo helt normalt for den og de tænker ikke nærme over det.
Kvinder kommer jo også ind med en kæmpe ble på når vandet er gået.
Eller bind fordi de har blødt.
Jeg plejer Lige at skifte inde jeg tager afsted og lader indlægget side i folder bare trusserne fint sammen.

Anmeld

27. marts 2010

Anonym trådstarter

Flere der har lyst til at svare hvad de har gjort eller vil gøre??

Anmeld

27. marts 2010

Halbschön

Anonym skriver:

Flere der har lyst til at svare hvad de har gjort eller vil gøre??

Da jeg skulle sættes igang skulle jeg bar tage bukserne ned om anklerne mens jeg lå på briksen, så jeg beholdte mit i trusserne.. Det var lige skiftet inden vi tog op på fødegangen...

Det endte dog med at hun tog vandet  istedet for at sætte stikpiller op, så jeg måte skifte trusseindlægget ud med en stor ble...

Anmeld

27. marts 2010

Vidunderligeunger

hm... jeg tænker ummiddelbart at jeg ville tage det af inden. Men noget helt andet er, at når man er gravid har man større tendens til svamp - og det gør trusseindlæg kun værre... Min JM og læge frarådede mig at gå med det, jeg skifter trusser 1-2 gange om dagen i stedet for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.