Nogen der kender?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

527 visninger
5 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

K&S

en god fysioterapeut til behandling af bækkensmerter?

Jeg har gået hos en i nogle uger nu, men jeg synes ikke, det har det store effekt - jeg er også nødsaget til at ligge på siden, fordi jeg ikke længere kan ligge på maven og det synes jeg altså ikke er lige så effektivt....!

Har I andre - med samme problemer - ligget på siden hos fys´en - eller har der været en briks til gravide, hvor der er hul til mavsen?

Jeg er blevet henvist til fysioterapi på hospitalet, men der er alligevel lang tid til...!

Nogen der kan anbefale en god fysioterapeut? Jeg bor i Vallensbæk (lidt syd for København)

Katja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2010

K&S

Slet ikke nogen?

Anmeld

27. marts 2010

AWO

Hej

Først: Øv med de bækkensmerter! Kender det godt selv...

Jeg går til fys i Albertslund, nede ved Kanaltorvet, og er rigtig tilfreds med stedet! Jeg har problemer med mine bækkenled, der låser, fordi min lænd er stiv og ikke vil give sig nok til, at bækkenet kan vippe som det skal. I starten havde jeg rigtig mange smerter, men ved hjælp af øvelser og massage går det efterhånden ret godt.

Jeg ligger på siden, når jeg bliver masseret, fordi der ikke er hul i briksen, men jeg synes egentligt, det fungerer meget godt. I starten, da maven ikke var så stor endnu, kunne jeg godt ligge på maven, bare understøttet af store puder.

Kh, Anke

Anmeld

27. marts 2010

K&S

Hej Anke

Tusind tak for dit svar - jeg har lige googlet fys i Albertslund - er det hos "Albertslund Fysioterapi" på kanalgaden, du går? Og kan du anbefale en af behandlerne?

Mange hilsner Katja

Anmeld

27. marts 2010

brumbasse

har hørt om noget der hedder taping, hvor fys simpelthen går ind og taper ens lænd mv op, det skulle være ret effektivt! Prøv evt at søge efter en der kan det.

Anmeld

27. marts 2010

Benjamin09

Profilbillede for Benjamin09
K&S skriver:

en god fysioterapeut til behandling af bækkensmerter?

Jeg har gået hos en i nogle uger nu, men jeg synes ikke, det har det store effekt - jeg er også nødsaget til at ligge på siden, fordi jeg ikke længere kan ligge på maven og det synes jeg altså ikke er lige så effektivt....!

Har I andre - med samme problemer - ligget på siden hos fys´en - eller har der været en briks til gravide, hvor der er hul til mavsen?

Jeg er blevet henvist til fysioterapi på hospitalet, men der er alligevel lang tid til...!

Nogen der kan anbefale en god fysioterapeut? Jeg bor i Vallensbæk (lidt syd for København)

Katja

Jeg gik også til fys de sidste 3 mdr af min graviditet pga. bækkensmerter. Lå også på siden og blev masseret. Derudover fik jeg et godt støttebælte til at tage på omkring hoften, for at holde sammen på det hele. Syntes faktisk at det havde en god effekt. Kan desværre ikke anbefale dig en fys, da jeg bor i nordjylland

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.