kontanthjælp ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.880 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

jannilaursen

Hej

er der nogen der ved om man må tage et lån igennem banken når man er på kontanthjælp .. ?

jeg har nemlig lige fået lejlighed som jeg skal flytte ind i den 1 maj . og det eneste jeg har er en seng og en seng til min datter så mangler jo alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Mira0911

Ja det mener jeg godt man må...

Anmeld

26. marts 2010

Rikke, Liam & Linus

Det tror jeg bestemt godt du kan. Måske bare ikke så stort et lån.

Ellers er der da noget med at man kan låne penge ved kommunen til sådanne nødsituationer, som man må sige det er. Men prøv at høre dem ad.

Anmeld

26. marts 2010

Pige2009

jannilaursen skriver:

Hej

er der nogen der ved om man må tage et lån igennem banken når man er på kontanthjælp .. ?

jeg har nemlig lige fået lejlighed som jeg skal flytte ind i den 1 maj . og det eneste jeg har er en seng og en seng til min datter så mangler jo alt

Jeg tvivler meget på, der er nogen banker der vil låne dig penge, når du er registreret i RKI.

Du kan evt. høre banken, om de vil give dig et samlet lån, så du kan betale dine kreditorer og og dermed samle alle udgifter i banken i ét lån. Bankerne er efter finanskrisen blevet meget påpasselige med deres penge, så jeg ville ikke gøre mig de store forhåbninger, men det er da et forsøg værd.

K.h. Linda

Anmeld

26. marts 2010

jannilaursen

Rikke&Liam skriver:

Det tror jeg bestemt godt du kan. Måske bare ikke så stort et lån.

Ellers er der da noget med at man kan låne penge ved kommunen til sådanne nødsituationer, som man må sige det er. Men prøv at høre dem ad.

Jeg må prøve at snakke md dem ..

mente bare der var noget med man ikke måtte . nu hvor man ikke må modtage penge andre steder fra

Anmeld

26. marts 2010

jannilaursen

Baagøe skriver:

Jeg tvivler meget på, der er nogen banker der vil låne dig penge, når du er registreret i RKI.

Du kan evt. høre banken, om de vil give dig et samlet lån, så du kan betale dine kreditorer og og dermed samle alle udgifter i banken i ét lån. Bankerne er efter finanskrisen blevet meget påpasselige med deres penge, så jeg ville ikke gøre mig de store forhåbninger, men det er da et forsøg værd.

K.h. Linda

Jeg skulle da Ikke ret gerne være i rki ..

Anmeld

26. marts 2010

B&J

jeg tog et indskudslån for nogle år tilbage og der var jeg på kontanthjælp... såå ja det kan man da..

Anmeld

26. marts 2010

Henri84

Det tror jeg da gerne du må... Du må bare ikke have en formue på over 10.000 kr... Men ved et lån gælder det jo ikke som formue, men som gæld...

Anmeld

26. marts 2010

B&J

Henri84 skriver:

Det tror jeg da gerne du må... Du må bare ikke have en formue på over 10.000 kr... Men ved et lån gælder det jo ikke som formue, men som gæld...

nemlig man må bare ikke have 10.000  på sin konto men tror den stiger når man har fået barn det har jeg fået afvide...

Anmeld

26. marts 2010

Pige2009

jannilaursen skriver:

Jeg skulle da Ikke ret gerne være i rki ..

SORRY!!! Blev da vist akut ramt af ammehjerne Bare fordi du er på kontanthjælp, burde du godt kunne låne penge i banken. Prøv at zappe lidt rundt blandt bankerne. Det betaler sig ofte. Brug evt siden: mybanker.dk

K.h. Linda

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.