Freja's første gå sko... Hvordan vi flåede far...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

901 visninger
4 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

Skouboe

Freja har fået sine første gå sko i dag... 20 minutter med et skrigende barn og 117 par børnesko senere endte vi med dem her:

MIMIC

Det er f**** godt jeg synes de er fede for de sad bare LÆNGDER bedre på datteren end alle de andre sko... desværre er det ECCO og prisen var derefter...

Måtte lige tage en dyb indånding før vi gav 580 kr. for et par sko str. 23 - Hun har bare ikke at vokse ud af dem foreløbigt, men hele turen har bevist for os at vi er nødt til at have hende til at prøve skoene, siden SÅ mange sko sad dårligt på hende. 

Når vi kender de forskellige mærker og størrelser bedre, kan vi nok godt købe nogen på nettet, men her i starten får hun bare ikke flere sko - basta!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Skouboe

I øvrigt - Freja er begyndt at gå

Hun går stadig kun 6-8 skridt før hun sætter sig, men nu går hun bare fordi hun kan og ikke kun når vi sidder og kalder på hende... det må da være at gå rigtigt er det ikke?

Anmeld

26. marts 2010

Vinker

Nøøøøj nogle suuuuper fine sko - Dem er jeg da helt pjattet med! Men jo 580 kr ER mange penge, men det er bare vigtigt med det rette fodtøj - Specielt her i starten ;)

Weeee hvor flot at hun er begyndt at gå lidt - Det er bare så skønt at se den stolthed der er i øjnene når de opdager at de kan gå - Det er jo en helt ny verden!

Anmeld

27. marts 2010

Ni-ko-li-ne

Skouboe skriver:

Freja har fået sine første gå sko i dag... 20 minutter med et skrigende barn og 117 par børnesko senere endte vi med dem her:

MIMIC

Det er f**** godt jeg synes de er fede for de sad bare LÆNGDER bedre på datteren end alle de andre sko... desværre er det ECCO og prisen var derefter...

Måtte lige tage en dyb indånding før vi gav 580 kr. for et par sko str. 23 - Hun har bare ikke at vokse ud af dem foreløbigt, men hele turen har bevist for os at vi er nødt til at have hende til at prøve skoene, siden SÅ mange sko sad dårligt på hende. 

Når vi kender de forskellige mærker og størrelser bedre, kan vi nok godt købe nogen på nettet, men her i starten får hun bare ikke flere sko - basta!

De er fiiiiine... Jeg har dog lige set dem i Rosengårdcenteret i brun med lysrerød detalje til 299kr... :0) det var sidste års farve gætter jeg på

Anmeld

27. marts 2010

Milka

tillykke med skridtene!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.