Hvad tror I?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

418 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

Anonym trådstarter

Hej alle sammen

Er ny herinde Og hvor blev jeg glad da jeg fandt denne hjemmeside! Synes det er mega svært at prøve at blive gravid og så ikke kan sige det til nogle (det skal jo være en overraskelse til familien)...

Jeg har lige et par spørgsmål..

Jeg smed pillerne her i januar og har haft min menstruation

en enkelt gang på dag 24..

Jeg er nu på dag 30 og har endnu ikke fået min menstruation jeg prøvede at tage en g-test dag 28, men den var negativ nu er det så jeg vil høre om man stadig godt kan være gravid? Har læst flere indslag om kvinder der alligevel har været gravide.. Men tror det nu ikke for jeg har ingen tegn på graviditet som eks. kvalme, ømme bryster eller lign..

Hvad tror I?

P.s Er det normalt at man ikke har ægløsning hver mdr?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Muffinmus

Som udgangspunkt har man ÆL HVER måned, men den kan smutte enkelte gange.

Men du er lige stoppet med pillerne, så du kan godt forvente der måske går op til 6 mdr før din cyklus er normal...

Det er meget forskelligt fra person til person

Er du overvægtig er der en lidt større risiko for at du har PCO f.eks, som gør du ikke har ÆL hver måned og derfor har lange cykluser.

Men mon ikke det bare er fordi din krop lige skal finde sig selv igen, det kan godt tage en del mdr nemlig.

Anmeld

26. marts 2010

Anonym trådstarter

Tror måske også bare jeg skal være lidt tålmodig, men det er lidt svært : ) Har en helt normal vægt, så tror ikke det har noget at sige.. Håber bare snart min mens kan komme så vi kan "øve" igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.