Et køn mere??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

Kvindemin

marikka skriver:

Okay Kunne være jeg kunne lokke dig..

Dem der er lidt i tvivl om, om de vil have en kønsskanning, er lettere at lokke med

men glæder mig til at hører hvad det bliver, når i kommer så langt så

man skal jo være i uge 17 for at få den scanning, og det vil så sige omkring d. 19, og den 6 skal jeg til scanning - så syntes jeg det er lidt tåbeligt, så længe barnet er sundt og raskt

Jeg skal nok informere om det, tror det bliver en dreng. Men 'håber' på en lille sesse

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Bare mig..

man skal jo være i uge 17 for at få den scanning, og det vil så sige omkring d. 19, og den 6 skal jeg til scanning - så syntes jeg det er lidt tåbeligt, så længe barnet er sundt og raskt

Jeg skal nok informere om det, tror det bliver en dreng. Men 'håber' på en lille sesse

Ja okay, vidste ikke lige hvor langt du var henne

Glæder mig til at hører hvad det er så..

da lidt fingre for det er en pige så.. - hvis det er tilladt  - går ud fra en dreng er mere end velkommen også, så jeg tillader mig at krydse lidt (og misforstå mig nu ikke!)

Anmeld

26. marts 2010

Kvindemin

marikka skriver:

Ja okay, vidste ikke lige hvor langt du var henne

Glæder mig til at hører hvad det er så..

da lidt fingre for det er en pige så.. - hvis det er tilladt  - går ud fra en dreng er mere end velkommen også, så jeg tillader mig at krydse lidt (og misforstå mig nu ikke!)

Forstår dig udmærket smukke.

- og jeg takker

Anmeld

26. marts 2010

lillemunk

Gætter på en lille dreng

Anmeld

26. marts 2010

Bare mig..

Chritinap skriver:

Forstår dig udmærket smukke.

- og jeg takker

Årh det er godt.. Man kan så hurtigt komme til at lyde forkert herinde, og man er jo heller ikke helt sikker på hvem man har i den anden ende

Men i hvertfald, så husk lige og opdaterer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.