Kan jeg tage ham med i sommerhus?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.756 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

Low

Jeg havde besøg af min eks kæreste(min kommende drengs far) igår. Vi havde siddet og hygget med noget god mad og slappede af til sidst med noget fjernsyn. Han spurgte om jeg havde tænkt mig at tage drengen med op i sommerhus når jeg skulle afsted. Jeg svarede så at det havde jeg tænkt mig og han synes ikke at det var forsvarligt at tage en baby på én månede op i sommerhus hvor der er nogle der drikker(han er ikke født men på det tidspunkt vil han ca være én månede). Det skal så lige siges at jeg skal ikke drikke.

Oppe i sommerhuset plejer vi at tage afsted i hele uge 29 hvert år. Hvis jeg tager afsted der op så kommer jeg til at få mit eget værelse og der kommer kun nogle ind i rummet hvis de skal på toilettet men ikke i nærheden af den ende hvor jeg har "min" seng. Jeg blev helt trist da han sagde at det ikke var forsvarligt at tage vores dreng der op. Jeg tænker bare at selv om der er nogle der drikker så sker der da ikke noget ved det. De får ingen mulighed for at vælte over drengen for jeg vil have ham ved min side hele tiden. Når han skal sove så har jeg en barnevogn eller en seng med til ham. det er jo ikke fordi at folk går hen til vores dreng når de er fulde. Min kommende drengs far er også velkommen til at tage med i sommerhus. Hvad synes i om dette? Har i haft jeres små babyer oppe i et sommerhus hvor folk drikker eller noget i den stil?

Jeg vil selvfølgelig det bedste for min dreng det er da klart.

Jeg ligger lige nogle billeder ind fra sidste år. Ham i den hvide t-shirt er ham som skal være far til vores dreng.

Ditte, 28+3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Low

P.S. der er en fyr med dame tøj på på en af billederne. Det skal lige siges at han har det kun på fordi vi spillede et spil hvor han skulle gøre det

Anmeld

26. marts 2010

Pia.

Valget er jo i sidste ende dit eget... MEN, hvis du vil høre min mening og det vil du jo ellers havde du ikke skrevet. Så havde jeg ikke taget i sommerhus med et barn på 1 mdr. med mindre det var en stille og rolig familie tur.. De billeder du her sætter på, viser jo bare ren råhygge imellem unge mennesker, men her syntes jeg personligt ikke et lille barn på 1 mdr. har noget at gøre... Der er da dømt druk på sådan en tur - og det er da klart...

Så jeg giver nok farmand ret, syntes ikke det er forsvarligt med fulde folk og små børn lige meget hvor henne i huset du er - tænker også på høj musik og at fulde folk godt kan blive dumme..

Hvorfor vil du gerne med... ? - Hvis din plan er at isolere dig i den ene ende af huset, så forstår jeg slet ikke hvorfor du vil med...

Måske ender du med at skrifte mening helt automatisk når du sidder med den lille - tit ved man jo slet ikke hvad den første tid bringer...

God tur, hvis du lytter til dig selv... Knus Pia.

Anmeld

26. marts 2010

Mutti2

Pia. skriver:

Valget er jo i sidste ende dit eget... MEN, hvis du vil høre min mening og det vil du jo ellers havde du ikke skrevet. Så havde jeg ikke taget i sommerhus med et barn på 1 mdr. med mindre det var en stille og rolig familie tur.. De billeder du her sætter på, viser jo bare ren råhygge imellem unge mennesker, men her syntes jeg personligt ikke et lille barn på 1 mdr. har noget at gøre... Der er da dømt druk på sådan en tur - og det er da klart...

Så jeg giver nok farmand ret, syntes ikke det er forsvarligt med fulde folk og små børn lige meget hvor henne i huset du er - tænker også på høj musik og at fulde folk godt kan blive dumme..

Hvorfor vil du gerne med... ? - Hvis din plan er at isolere dig i den ene ende af huset, så forstår jeg slet ikke hvorfor du vil med...

Måske ender du med at skrifte mening helt automatisk når du sidder med den lille - tit ved man jo slet ikke hvad den første tid bringer...

Kunne ikke have sagt det bedre

Anmeld

26. marts 2010

Low

Pia. skriver:

Jeg er blevet lidt i tvivl om jeg overhoved skal tage med for jeg har tænkt meget på det han sagde. Og ja jeg har tænkt på at det nok ville blive besværligt. Når du nævner det med højt musik kan jeg godt se at det mest vil være til besvær.

Det er ellers en sommerhus tur som jeg glæder mig til at tage med hvert år men en liv ændre sig jo når de små kommer.

Farmand har nok ret igen igen 

Anmeld

26. marts 2010

Honningblomst

Low skriver:

Jeg er blevet lidt i tvivl om jeg overhoved skal tage med for jeg har tænkt meget på det han sagde. Og ja jeg har tænkt på at det nok ville blive besværligt. Når du nævner det med højt musik kan jeg godt se at det mest vil være til besvær.

Det er ellers en sommerhus tur som jeg glæder mig til at tage med hvert år men en liv ændre sig jo når de små kommer.

Jamen, en ting er det er besværligt...men det er da helt vild synd for et spædbarn at skulle være i sådan en larm fra fulde mennesker og musik. Jeg ville ikke byde hverken en baby det eller et større barn. Fulde mennesker og børn det er som rygning og børn i min verden...ikke noget der hører sammen.

Kan du ikke tage en hyggetur med en veninde eller dine forældre? hvis du savner lidt sommerhushygge..

Knus Eva..

Anmeld

26. marts 2010

Mutti2

Low skriver:

Heh.... Ja det har han desværre nok denne  gang

Men når han kun er 1 mdr, tror jeg virkeligt slet ikke du har lyst til at tage afsted!!

Og hvis det er, så kunne du jo tage derop og besøge dem en enkelt dag, med den lille.

Eller måske dine forældre kunne passe sønike en enkelt nat!!

Synes i hvertfald ikke at du skal tage ham med derop når der er fulde mennesker osv.

Det er bestemt ikke en bebrejdelse at jeg skriver som jeg gør Håber du forstår.

Knus

Anmeld

26. marts 2010

Low

Eva skriver:

Jamen, en ting er det er besværligt...men det er da helt vild synd for et spædbarn at skulle være i sådan en larm fra fulde mennesker og musik. Jeg ville ikke byde hverken en baby det eller et større barn. Fulde mennesker og børn det er som rygning og børn i min verden...ikke noget der hører sammen.

Kan du ikke tage en hyggetur med en veninde eller dine forældre? hvis du savner lidt sommerhushygge..

Knus Eva..

Jeg kan godt se at det ikke passer sammen, det fik jeg bare ikke nævnt ..  Men tjo det kunne godt være at jeg kunne tage afsted med dem.. men det ved jeg ikke helt. Ellers må jeg bare vente til næste år igen..

Anmeld

26. marts 2010

Low

Milla-Victoria's mor skriver:

Heh.... Ja det har han desværre nok denne  gang

Men når han kun er 1 mdr, tror jeg virkeligt slet ikke du har lyst til at tage afsted!!

Og hvis det er, så kunne du jo tage derop og besøge dem en enkelt dag, med den lille.

Eller måske dine forældre kunne passe sønike en enkelt nat!!

Synes i hvertfald ikke at du skal tage ham med derop når der er fulde mennesker osv.

Det er bestemt ikke en bebrejdelse at jeg skriver som jeg gør Håber du forstår.

Knus

Jeg tænker heller ikke at du bebrejder mig. Jeg skrev jo for at få nogle svar jeg kan bruge til noget og jeg har heller ikke noget imod at finde ud at jeg tager fejl. Jeg er en person det tager de fleste ting med et smil og prøver at at det bedste ud af det man har.

Det kunne godt tænkes at jeg kunne tage der op en enkel dag faktisk . Men som du skriver så er det ikke sikkert at jeg har lyst til at tage der op

Anmeld

26. marts 2010

BinaMor

jeg tror du vil fortryde det når det ikke er en rolig familie weekend. jeg tror de færreste har lyst på dette tidspunkt. nej jeg sys det er for tidligt. hvis folk drikker osv

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.