Så kom dagen (:

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

370 visninger
2 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

Rikkemor89

Hej alle sammen ..

Nu kom dagen hvor jeg skulle til vægt scanning, ved godt a nogen siger at man ikke kan regne med det, men der er oss nogen som har prøvet at det scanning viste er sandt & må sige når jeg ikke har prøvet andet regner jeg med dem ..

Min jdm hun sagde i Tirsdags at bette mand i maven vejde nok omkirng de 3500g .. Da jeg blev scannet i dag kom de frem til at han vejer imellem 3100 & 3500 g så det jo en fin vægt (: Blir ikk sat igang før tid, men blir sat igang på Termins datoen, så det hedder max 19 dage tilbage til os (: Dejligt ..

Så er mit spørgsmål hvad str tøj skal man pakke ned i pusletasken ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

LouiseNielsen

ThulinJust skriver:

Hej alle sammen ..

Nu kom dagen hvor jeg skulle til vægt scanning, ved godt a nogen siger at man ikke kan regne med det, men der er oss nogen som har prøvet at det scanning viste er sandt & må sige når jeg ikke har prøvet andet regner jeg med dem ..

Min jdm hun sagde i Tirsdags at bette mand i maven vejde nok omkirng de 3500g .. Da jeg blev scannet i dag kom de frem til at han vejer imellem 3100 & 3500 g så det jo en fin vægt (: Blir ikk sat igang før tid, men blir sat igang på Termins datoen, så det hedder max 19 dage tilbage til os (: Dejligt ..

Så er mit spørgsmål hvad str tøj skal man pakke ned i pusletasken ?

Hejsa

Ja nogen siger noget, andre siger noget andet mht vægtscanning.... Jeg går selv til kontrol med babyen i maven fordi han sidst ikke havde taget mere end 320 gram på, på 5 uger...

Var afsted til Jm onsdag og hun mener at han har taget rigtig godt til sig og nu vejer ca 3100G (37+6) Viser scanningen på mandag at han vejer som skønnet i onsdags, så bliver jeg også sat i gang... Det er dog pga min meget slemme bækkenløsning, som gør jeg næsten ikke kan noget. Så for at forsøge at undgå for store mén bagefter vil de sætte det i gang før tid, så han heller ikke bliver alt for stor inden.. Dog kun hvis han er vokset som han skal... Omvendt så snakkede de også om at hvis ikke han havde taget nok på, ville jeg blive sat i gang, for så kunne han komme til verden og få noget næring.... Så ja jeg er spændt på scanningen på mandag!

Pøj pøj til dig med den foregående fødsel...

Anmeld

26. marts 2010

Rikkemor89

Forstår godt at du glæder dig til at se hvad scanningen siger Mandag .. Hvis han kun vejer de 3100 g som de startede med at sige, så har han oss kun taget 400g på , men som de oss sagde, han kan oss veje de 3500 g så har han jo taget fint på i vægt .. Jeg bliver sat igang pga, sukkersyge .. Så jeg må ikk gå over tiden, men håber da lidt at han kommer før tid (:´Pøj pøj til dig oss (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.