Skøn MD skanning:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

Bavianis

STORT tillykke!!! Og to lækre drenge - de kan rigtig få glæde af hinanden! Tillykke, tillykke! Jeg skal selv til MD på tirsdag, så er meget spændt på hvad vi skal have;-) Jeg er nu sikker på at det er en dreng...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Faith

Bavianis skriver:

STORT tillykke!!! Og to lækre drenge - de kan rigtig få glæde af hinanden! Tillykke, tillykke! Jeg skal selv til MD på tirsdag, så er meget spændt på hvad vi skal have;-) Jeg er nu sikker på at det er en dreng...

Mange tak.

Ih hvor blir det spædende at høre hvad du venter! Har du en preference?

Anmeld

26. marts 2010

Mira0911

Hvor er det bare godt.. Tillykke med drengene...

Anmeld

26. marts 2010

Bavianis

smillaluna skriver:

Mange tak.

Ih hvor blir det spædende at høre hvad du venter! Har du en preference?

Tak skal du have:-) Jeg har overhovedet ikke præferencer, men jeg har bare sådan fået ind i hovedet at det er en dreng. Når jeg tænker på den, så er det altid en lille dreng der er derinde... Min kæreste driller mig het vildt, og det er da også lidt fjollet...  Jeg kan bare næsten i kke vente til på tirsdag. Skal have et TV-hold med derind, det bliver lidt mærkeligt. Men sjovt at vi kan vise barnet hvordan det så ud, 20 uger inden dets fødsel 

Anmeld

26. marts 2010

Faith

Bavianis skriver:

Tak skal du have:-) Jeg har overhovedet ikke præferencer, men jeg har bare sådan fået ind i hovedet at det er en dreng. Når jeg tænker på den, så er det altid en lille dreng der er derinde... Min kæreste driller mig het vildt, og det er da også lidt fjollet...  Jeg kan bare næsten i kke vente til på tirsdag. Skal have et TV-hold med derind, det bliver lidt mærkeligt. Men sjovt at vi kan vise barnet hvordan det så ud, 20 uger inden dets fødsel 

Hvor blir det spændende! Er spændt på at høre om din foremmelse holder stik.

Hvorfor skal du ha tv hold med derind?

Anmeld

26. marts 2010

Malene84

ct skriver:

Stort tillykke med dem Alle de tvillinger, der dog kommer lige for tiden

Knus, Camilla

Lige præcis, det er sindssygt så mange der venter tvillinger - tænk, jeg troede det var specielt, men det er det sgu ikke længere. hehe

Anmeld

26. marts 2010

lillemunk

Hvor var det bare dejligt at høre søde Sådan flot vægt.
Super dejligt at høre
Knuser fra Karin

Anmeld

26. marts 2010

Vial

Tillykke med endnu en milepæl. Det er da bare helt vidunderligt, at det går så strygende med de to supermænd.

Jeg glæder mig til den 12. april, så er det min tur til MD.

Knus fra Karina

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.