Så fik jeg bestilt prinsessens seng...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

748 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

smokin

Min søde far har valgt at forære prinsessen sin første seng. Den er i massivt ædeltræ og bare så yndig. Jeg var helt solgt da jeg så den på billedet første gang. Den har været udsolgt i flere måneder, men nu har jeg endelig fået besked om at den skulle komme i slutningen af marts. Så jeg var straks inde og bestille den idag (min far er ikke så god til internethandel, han er jo en HELT anden generation og stoler ikke på systemet).

Og mandag henter jeg barnevognen i Sverige - uhhh nu er det tæt på. Jeg glæder mig sådan.

Påsken skal bruges på at male værelse - og så skal der ellers indrettes når tingene nu gider dukke op med fragtmanden.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Mira0911

Så fin...

Anmeld

26. marts 2010

smokin

MoarJ skriver:

Så fin...

ja jeg gider ikke have en af de der designer alle har som leander fx.

Anmeld

26. marts 2010

Ranarupta

Øj, hvor er den flot!!

Vi har min gamle tremmeseng - dvs. at den er meget snart 31 år gammel - og mine tre yngre søstre har også ligget i den.
Kan godt lide, at den har lidt historie... 

Anmeld

26. marts 2010

smokin

Ranarupta skriver:

Øj, hvor er den flot!!

Vi har min gamle tremmeseng - dvs. at den er meget snart 31 år gammel - og mine tre yngre søstre har også ligget i den.
Kan godt lide, at den har lidt historie... 

ja det var også dig med de gamle dåbskjoler ikk?

det kan jeg også godt lide men der er sku ingen i min familie der har gået op i sådan noget, så når det ikke har historie for mig så gider jeg altså ikke arve... og min kæreste er super hysterisk... alt skal være nyt. Det bedste til prinsessen.

Anmeld

26. marts 2010

FruEllingsen

Sikke en flot seng. kan godt forstå at du er helt skudt i den Sikke en dejlig gave at få

Anmeld

26. marts 2010

ønskebørn74

Zette skriver:

Min søde far har valgt at forære prinsessen sin første seng. Den er i massivt ædeltræ og bare så yndig. Jeg var helt solgt da jeg så den på billedet første gang. Den har været udsolgt i flere måneder, men nu har jeg endelig fået besked om at den skulle komme i slutningen af marts. Så jeg var straks inde og bestille den idag (min far er ikke så god til internethandel, han er jo en HELT anden generation og stoler ikke på systemet).

Og mandag henter jeg barnevognen i Sverige - uhhh nu er det tæt på. Jeg glæder mig sådan.

Påsken skal bruges på at male værelse - og så skal der ellers indrettes når tingene nu gider dukke op med fragtmanden.

HVOR ER DEN BARE SMUK!!!

KNUS LENE

Anmeld

26. marts 2010

LouiseNielsen

Hvor er den dog bare flot.....

Anmeld

26. marts 2010

benthe :-)

hvor er den flot
benthe

Anmeld

26. marts 2010

smokin

Drømmer skriver:

Sikke en flot seng. kan godt forstå at du er helt skudt i den Sikke en dejlig gave at få

Ja jeg blev meget glad da han er pensionist og ikke har alverdens penge, så synes jeg det var så smukt at han valgte at bruge 2200 kr. på hende.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.