Et lille billede af Dicte-pigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.001 visninger
27 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

Dictes mor

Her er et lille billede af min lille pige. Jeg er helt smask-forelsket i hende

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

oo

Camilla! åh suk det er absolut ikke alle mennesker der laver smukke babyer, men hold da op, dig og Per har da et talent indenfor den genre

jeg kan slet ikke forstå der kan komme sådan nogle perfekte små skabninger ud af maven på os!

Anmeld

26. marts 2010

anna-jonas

Jamen, tak for det, kære Camilla...........Nu fik du lige gjort den gamle her, komplet skruk. *suk* Det bliver en lang weekend for Jan, når han skal høre om al min babysnak. Heldigvis er hanerne lukket forsvarligt af...............ellers havde jeg nok været på den igen.*S*

Dicte-pigen er da bare for smuk......

Anmeld

26. marts 2010

Ranarupta

Hvor er hun dog smuk! 

Anmeld

26. marts 2010

Sabina & Simone

Åhr, så dejlig en lille prinsesse... Kan godt forstå du er forelsket... Er jeg sørme også...

Anmeld

26. marts 2010

Dictes mor

Tak skal I have. Jeg er bare noget af det lykkeligeste i hele verdenen. Jeg går rundt i min egen lille bobbel af lykke for tiden, og aner ikke hvad der sker omkring mig, for kigger bare på hende hele tiden. Hvem kunne have vist at man kunne have så store følelser

Anmeld

26. marts 2010

Milka

Majastina skriver:

GUDESMUK

Anmeld

26. marts 2010

Milka

nej altså, måtte lige ind og se billedet igen. hun er virkelig, virkelig, virkelig skøn tillykke igen

Anmeld

26. marts 2010

Vinker

Majastina skriver:

Guuuuud hvor er hun dog bare DEJLIG Camilla og sikke meget personlighed hun har! Mange nyfødte ligner bare hinanden, men jeres skønne Dicte-pigen stråler allerede af personlighed! Hun er utrolig smuk og sikke meget lækkert hår, wauw!!!!

Hende kan man skisme da ikke andet end at elske!!!!!!

Anmeld

26. marts 2010

Vinker

Majastina skriver:

Tak skal I have. Jeg er bare noget af det lykkeligeste i hele verdenen. Jeg går rundt i min egen lille bobbel af lykke for tiden, og aner ikke hvad der sker omkring mig, for kigger bare på hende hele tiden. Hvem kunne have vist at man kunne have så store følelser

Velfotjent lykke - Jeg er også meget lykkelig på jeres vejne!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.