weeeeeeeee-huuuuuuuu

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

568 visninger
12 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

LauraLW

her i al min negativitet og utålmodighed så er der da lidt at glæde sig over.

Vi har besluttet at vi hver især skal have en barsels/vi bliver forældre-gave af hinanden. Og vi valgte at vi skulle forkæles bigtime, da vi normalt langt fra har råd til sådan noget.

SÅ manden får et fedt ur og jeg får min første (om måske eneste) diamant :-) Godt nok er den lille, men den er så fin så fin. - En lille fin guldring med en brilliant i som for evigt vil minde mig om dengang jeg blev MOR. Den skulle dog lige bestilles hjem, men manden har lige ringet og sagt at han har hentet den og den er fint pakket ind. - Så nu venter vi bare på at vilma vil komme til verden :-)

Laura (108+3)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Kløver

LauraLW skriver:

Vi har besluttet at vi hver især skal have en barsels/vi bliver forældre-gave af hinanden. Og vi valgte at vi skulle forkæles bigtime, da vi normalt langt fra har råd til sådan noget.

SÅ manden får et fedt ur og jeg får min første (om måske eneste) diamant :-) Godt nok er den lille, men den er så fin så fin. - En lille fin guldring med en brilliant i som for evigt vil minde mig om dengang jeg blev MOR. Den skulle dog lige bestilles hjem, men manden har lige ringet og sagt at han har hentet den og den er fint pakket ind. - Så nu venter vi bare på at vilma vil komme til verden :-)

Laura (108+3)

ej hvor dejligt for jer, tillykke med jeres om lidt barselsgaver, bliver da bare lækkert

forstår ik lige 108+3 ???

Anmeld

26. marts 2010

Valle81

LauraLW skriver:

Laura (108+3)

Ej hvor fedt:0)

Det lyder bare som to vildt dejlige gaver:0) Og det skønne ved diamanter er jo, at de sjovt nok kan vokse med årerne:0)

Sikke en dejlig lille nyhed/historie midt i vores negativitet:0)

Christína som ligesom Laura sjovt nok også er 108+3

Anmeld

26. marts 2010

Unalisa

ej hvor dejlig og en god minde!!! Tilykke med den

Anmeld

26. marts 2010

Pia.

LauraLW skriver:

Laura (108+3)

iiii hvor dejligt... skønt I kan glæde hinanden på den måde...

Burde du ikke have født for længe siden hvis du er 108+3 henne   GRINER.....

Anmeld

26. marts 2010

LauraLW

Maja84 skriver:

ej hvor dejligt for jer, tillykke med jeres om lidt barselsgaver, bliver da bare lækkert

forstår ik lige 108+3 ???

Er MEGET gravid :-) - Dog "kun" 41+4, men det føles som meget mere...

Anmeld

26. marts 2010

Tullebobs

Sikke fint, tillykke med gaven - hvor dejligt med en lille opmuntring i den laaaange ventetid.

Knus fra Trine

Anmeld

26. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Holddafest

Diamonds is a girls best friend

Vildt at du er 108+2 hihi...

Anmeld

26. marts 2010

LauraLW

Valle81 skriver:

Ej hvor fedt:0)

Det lyder bare som to vildt dejlige gaver:0) Og det skønne ved diamanter er jo, at de sjovt nok kan vokse med årerne:0)

Sikke en dejlig lille nyhed/historie midt i vores negativitet:0)

Christína som ligesom Laura sjovt nok også er 108+3

Ja vi følges helt fantastisk ad :-) VED bare at du føder før mig din lømmel! For her er det intet der hedder slimklat, tegnblødning, plukveer der niver etc.

:-)

Anmeld

26. marts 2010

LauraLW

Pia. skriver:

iiii hvor dejligt... skønt I kan glæde hinanden på den måde...

Burde du ikke have født for længe siden hvis du er 108+3 henne   GRINER.....

JOOOOOOOOO! Gider du sige det til lillepigen? Har hørt noget om at det vist er babyen der selv skal sætte fødsel igang via hormoner... men det har hun ikke hørt. Mistænker at hun har arvet farens dårlige hørelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.