Gæt køn :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2010

Mariekjellerup

mayapigen skriver:

En dreng ligesom jeg fik, da man siger at drengemaver ofte er mindre. Men ved ikke om man kan tro på det Min mave har mest bule for neden, og sådan ser din mave også ud. Det er en flot lille mave du har, det skal du ikke være ked af, den er garenteret næsten lige så tynd efter du har født, når den er så fin lille og slank. Derimod er min kæmpe, men jeg har heller ikke holdt igen med maden haha. Min jordmoder sagde at vores dreng er 2 uger længer henne i vægt, og det er jo klart med alt det mad

Mange tak for det

jeg tror også selv det er en dreng, da min tvilling søster er gravid i 32 uge, og da hun var i 18 uge, var hun lidt større end mig, og det er en lille pige de venter sig, så tror også det er en lille dreng

Syns godt nok din mave er så flot

Knus Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Mariekjellerup

marikka skriver:

Jeg gætter også på, at det er en pige

Glæder mig til at hører, hvad det så er

Ja jeg glæder mig godt nok også rigtig meget til at se hvad der gemmer sig

Jeg er begyndt at kunne mærke liv nu rigtig skønt, og der er kommet lidt råmælk ud af mine bryster igår aftens og idag .

Anmeld

26. marts 2010

N&J

Mariekjellerup skriver:

Mange tak for det

jeg tror også selv det er en dreng, da min tvilling søster er gravid i 32 uge, og da hun var i 18 uge, var hun lidt større end mig, og det er en lille pige de venter sig, så tror også det er en lille dreng

Knus Marie

Jeg syntes nu også det ligner en drengemave.. 

syntes da det er super hyggeligt at din tvillingesøster også er gravid nu, min søster og jeg fødte med 3 mdr. mellemrum og har haft enorm meget glæde af hinanden.. 

Knuz fra Jane

Anmeld

27. marts 2010

CS

Jeg gætter på en dreng - fordi jeg selv venter en pige og er meget MEGET mere rund

Anmeld

27. marts 2010

Mariekjellerup

NikitasMoar skriver:

Jeg syntes nu også det ligner en drengemave.. 

syntes da det er super hyggeligt at din tvillingesøster også er gravid nu, min søster og jeg fødte med 3 mdr. mellemrum og har haft enorm meget glæde af hinanden.. 

Knuz fra Jane

Ja det er bare rigtig dejlig, og super for de små, når de får glæde af hinanden

Anmeld

27. marts 2010

Mariekjellerup

ChristinaS skriver:

Jeg gætter på en dreng - fordi jeg selv venter en pige og er meget MEGET mere rund

Så må vi se om det er en dreng der gemmer sig der inde

Anmeld

27. marts 2010

Liljesilas

Mariekjellerup skriver:

Mange tak for det

Knus Marie

Tak for den søde kommentar

Anmeld

27. marts 2010

Mariekjellerup

mayapigen skriver:

Tak for den søde kommentar

Det var så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.