Jeg gik hjemme og slappede af igår og min dejlige mand var på arbejde, så da kl. 12 var det frokost tid og jeg fik lidt lækker mad.. Ca. 12:30 begynder min mave at krampe helt vildt og jeg kan ikke stå op, min puls stiger, jeg kaster op og får kanon hovedepine.
Ærligt? JEG GIK I PANIK!
Jeg ringede til svangre afd. på Hillerød sygehus, og det bad mig komme derop (de troede fødsel var igang, ENDNU MERE PANIK!), så jeg måtte ringe til min mand og han kom så hurtigt han kunne og vi kørte af sted.
Da jeg kommer op på sygehuset får vi en stue, og jeg skal lave tisseprøve og derefter ind og ligge, hvor jeg venter på en læge.
Jeg får sat elektroder på maven får at måle lillemands puls og hjerte (han havde det godt), og min egen puls var dog faldet til 100/55, så var blevet rigtig dårlig.
Vi venter i ca. en time på svar, og da der endelig kommer en læge ind skal jeg scannes (vaginalt) for at se om livmoderhalsen er for kort, da de mener jeg har en skjult blærebetændelse som har givet mig veer, og kan provokere til at fødselen skulle gå igang.
Alt så fint ud, men skal nu holdes under opsyn og er startet på pencilin her idag..
Puha en tur, det var faktisk skræmmende! 
Sabrina 32+5
Anmeld