God weekend!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

621 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

DK

Hej Tøser!

Hvad skal i lave denne weekend? Er der mange der får påskeferie i dag og så har fri læææænge fra nu af?

Jeg skal i Musikhuset i Århus i aften og se city singler med en veninde. Bagefter står den på drinks. Uhhh jeg glæder mig SÅ meget!! http://www.citysingler.dk/index.php?id=21

I morgen skal kæresten og jeg til påskefrokost på hans arbejde, hvor der kommer et liveband der spiller 60'er musik så det bliver super hyggeligt!

Så står den på arbejde mandag/tirsdag, og derefter har jeg så påskeferie. Kirstine og jeg kører op til min mor i sommerhuset et par dage, og så skal hun i næste weekend hjem til sin far og Mikkel og jeg skal arbejde på projekt baby

Rigtig god weekend og ferie til alle!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Honningblomst

DK skriver:

Hej Tøser!

Hvad skal i lave denne weekend? Er der mange der får påskeferie i dag og så har fri læææænge fra nu af?

Jeg skal i Musikhuset i Århus i aften og se city singler med en veninde. Bagefter står den på drinks. Uhhh jeg glæder mig SÅ meget!! http://www.citysingler.dk/index.php?id=21

I morgen skal kæresten og jeg til påskefrokost på hans arbejde, hvor der kommer et liveband der spiller 60'er musik så det bliver super hyggeligt!

Så står den på arbejde mandag/tirsdag, og derefter har jeg så påskeferie. Kirstine og jeg kører op til min mor i sommerhuset et par dage, og så skal hun i næste weekend hjem til sin far og Mikkel og jeg skal arbejde på projekt baby

Tak og i lige måde..jeg har lang ferie fra nu, måtte desværre være hjemme med sygt barn de sidste dage, men sådan er det jo bare

Ellers så skal jeg se om jeg kan smutte nemt omkring en fødselsdag, som jeg ikke gider at holde..to min. stilhed må være nok.

Bertram har overnattende gæst i nat og håber Jeppe skal have det samme, er så hyggeligt med huset fyldt

Knus...

Anmeld

26. marts 2010

Diana...

Jamen vi har jo en lille dreng der lige har fået skoldkopper igår så vi skal ikke lave så meget før de væk. 

Men i aften og i morgen bliver min lille babyhund til en voksen hund vi skal ud til en anden golden og så skal de lige lave nogen små hvalpe 

Og så skal mig og min dejlig mand lave babyer os  og denne måned lykkes det for os begge 2 DK  

For ellers står den bare på hygge med min lille skoldkoppe søn.

Anmeld

26. marts 2010

DK

Eva: Hold da op! Du er slet ikke gammel, men super lækker og fortjener da max at blive fejret!!!

Diana: Jeg troede i sprang over "jul"? Kan i ikke vente alligevel? Hvis det ikke lykkedes for os denne måned så gør det nok den næste. Jeg er mærkeligt nok blevet totalt rolig og optimistisk på min livmoders vegne, og tænker at den nok skal klare det inden for de næste par måneder!

Anmeld

26. marts 2010

Diana...

DK skriver:

Eva: Hold da op! Du er slet ikke gammel, men super lækker og fortjener da max at blive fejret!!!

Diana: Jeg troede i sprang over "jul"? Kan i ikke vente alligevel? Hvis det ikke lykkedes for os denne måned så gør det nok den næste. Jeg er mærkeligt nok blevet totalt rolig og optimistisk på min livmoders vegne, og tænker at den nok skal klare det inden for de næste par måneder!

Jo det var meningen men for pokker da jeg kan slet ikke vente hi hi så den køre bare på :)

Anmeld

26. marts 2010

CarinaSB

Vi skal ned og tømme min svigermors hus .. hun gik bort d 14 Marts bare 53 år gammel .. så en særlig god weekend bliver det ikk 

Anmeld

26. marts 2010

Lone Jakobsen

vi har en rigtig hygge weekend foran os. idag kommer min bonus søn hjem på weekend. så vi skal hygge med disney og snolder i aften. imorgen står den på gymnastik opvisning med 2 af børnene (og de andre som tilskuer ) og søndag skal vi til påske frkost hos min far og hans kone. alle børnene har påske ferie, og vi er så heldige at beholde bonus sønnen til tirsdag aften hvor min mand kører ham hjem igen

Anmeld

26. marts 2010

Mira0911

Vi skal ikke det vilde..

Weekenden står på at slappe af... Pleje den bette...

Søndag skal kæresten ud og stå kontrollør til en Sif kamp...

Mandag, Tirsdag, Onsdag skal han hjælpe nogen venner med at flytte..

Torsdag skal vi op til hans søster. Fredag ud til min storebror..

En af de sidste dage måske et smut ind til hans forældre.

Anmeld

26. marts 2010

Moderator

Profilbillede for Moderator

Det lyder bare super skønt

Jeg holder også weekend om lidt. Så skal vi rydde lidt op.. og gøre lidt rent... - også skal vi holde x factor finale-halløj middag i morgen aften yay... og se årets musical på fårevejle fri og efterskole på søndag. det plejer at være super godt, det er vores nabo der er instruktør.

Så skal jeg på arbejde mandag-tirsdag (og ha Idun med, for BH er lukket) - også skal vi ellers holde fødselsdag, til navnefest og påskefrokost i påskeweekenden og husbonni har laaaaaaang weekend sammen med os, for han er så heldig at lang-weekend for ham rammer sammen med påsken + han har taget en ekstra afspadsering i forbindelse med Iduns fødselsdag Jubii. Så vi skal riiiiiiiigtig hygge

Anmeld

26. marts 2010

saxa

Hej Tøser!

Jamen her står den på hygge idag.. I morgen formiddag skal vi hjem til nogle super dejlige venner og spise brunch.. Om aftenen til middag hos svigerne.. Og søndag til min mors fødselsdag..

Og Nårh ja.. Så har jeg ferie nu - heeelt indtil d.8.april.. Wup wuup.. Men det er også velfortjent efter to eksamener i r**** på hinanden.. Og så smutter vi i Lalandia i 4 dage i påsken.. Bliver så dejligt..

Og God weekend til dig også..Håber projektet bærer frugt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.