niv i lysken..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.293 visninger
10 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

Vidunderligeunger

hvad kan det være? andre der har oplevet det?? det var der i nat og så kom det igen et par gange her til morgen, og det gør BARE NAS! 

knus Mitzie 30+4 - nervøs for første gang i sin graviditet 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Det kan være små nerver der bliver presset på fordi babyen er begyndt at fylde lidt og trykker lidt derned af....

Anmeld

26. marts 2010

Vidunderligeunger

LouiseLarsen skriver:

Hejsa

Det kan være små nerver der bliver presset på fordi babyen er begyndt at fylde lidt og trykker lidt derned af....

lyder fornufigt

nerver gør ondt!!

Anmeld

26. marts 2010

mek-83

Jeg ville også mene det er nerver

Var os jordmor i går og hun sage at det netto er fordi den lille nu stå og presser på nogle punkter hvor nerverne måske ikke helt er så lange.

For mit vedkommende så ligger min søn langt nede og fast i bækkenet så kan godt afslørre at når jeg får dem så kan jeg intet, det gør bare nas

Maria 34+2

Anmeld

26. marts 2010

Vidunderligeunger

mek-83 skriver:

Jeg ville også mene det er nerver

Var os jordmor i går og hun sage at det netto er fordi den lille nu stå og presser på nogle punkter hvor nerverne måske ikke helt er så lange.

For mit vedkommende så ligger min søn langt nede og fast i bækkenet så kan godt afslørre at når jeg får dem så kan jeg intet, det gør bare nas

Maria 34+2

ja det gør nemlig bare RIGTIG ONDT! blev helt forskrækket... 

tør da slet ik tænke på hvor ondt en ve gør

Anmeld

26. marts 2010

LouiseNielsen

BlyViol skriver:

ja det gør nemlig bare RIGTIG ONDT! blev helt forskrækket... 

tør da slet ik tænke på hvor ondt en ve gør

En vee kan du gange med 1000......

Anmeld

26. marts 2010

mek-83

Hehe sjovt, det er samme tanke jeg har... men dog regner jeg med at det er en helt anden slags smerte....

Det håber jeg ihvertfald, for det er godt nok ikke sjovt.... ikke at jeg regner med veerene er det..

Anmeld

26. marts 2010

Low

Det har jeg også prøvet et par gange. Det er mest når jeg står op om morgnen og jeg lige ligger og strækker mig så kommer der lige et hurtig jag som gør nas

Ditte, 28+3

Anmeld

26. marts 2010

mek-83

Hvis jeg skulle gange den smerte jeg har når de kommer med 1000 så var der ingen der kunne klare det

Anmeld

26. marts 2010

Vidunderligeunger

mek-83 skriver:

Hvis jeg skulle gange den smerte jeg har når de kommer med 1000 så var der ingen der kunne klare det

nej man ku gå hen og blive helt reg for at føde jeg vil gerne leve i uhvisheden  lidt endnu - om at det klarer jeg saaaagtens hehe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.