Sygdom..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

321 visninger
8 svar
0 synes godt om
26. marts 2010

Sjl-msl-Mkl

Godmorgen damer..

Min datter brækkede sig natten til onsdag og i dagplejen om onsdagen. Både David og jeg ladge os igår, vi brækkede os begge een gang men jeg fik så også lige tynd mave.

Nu er der så intet og mærke på nogen af os andet en David og jeg er trætte. Kan Malou Selma godt komme i dp alligevel? Altså her til morgen..

Håber der er nogen der kan hjælpe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2010

Ni-ko-li-ne

DatterMalou skriver:

Godmorgen damer..

Min datter brækkede sig natten til onsdag og i dagplejen om onsdagen. Både David og jeg ladge os igår, vi brækkede os begge een gang men jeg fik så også lige tynd mave.

Nu er der så intet og mærke på nogen af os andet en David og jeg er trætte. Kan Malou Selma godt komme i dp alligevel? Altså her til morgen..

hej søde

der er bare SÅ mange der har haft den omgang...

har Malou Selma tynd mave? for så vil jeg ikke mene du kan sende hende afsted, det smitter meget...

hvis ikke, og hvis hun er frisk og gider spise og drikke, så er det intet problem. Desuden kan de altid ringe og sige hvis den er gal igen jo

god bedring til jer!!!!

knus fra Karina der selv har været turen igennem

Anmeld

26. marts 2010

TbCp

Går ud fra hun ikke kaster op mere... men har hun tynd mave så ville jeg ikke sende hende afsted. Både fordi det smitter men også fordi jeg synes det er lidt synd for dagplejeren at skulle stå med den slags.
Vi har haft Liva hjemme siden fredag sidste uge da hun kastede op og derefter havde tynd mave. Så tyndt at vi hver gang måtte skifte alt tøj også.... hun kom først i dagpleje igår igen da hendes mave havde det fint igen.

Anmeld

26. marts 2010

Malthesmoar

DatterMalou skriver:

Godmorgen damer..

Malthe lavede det samme stunt med at brække sig og havde halsbetændelse.......

Anmeld

26. marts 2010

netdaddy

I Viborg Kommune er der regler om at et barn ikke må have kastet op, haft feber, eller haft diarre i 24 timer inden de afleveres i dagplejen.

Men ved ikke om der gælder de samme regler der hvor du bor.

Under alle omstændigheder ville jeg nok holde min søn hjemme hvis det var mig. Men sådan er vi så forskellige.

Anmeld

26. marts 2010

Sjl-msl-Mkl

Grunden til at jeg sendte hende af sted onsdag, var fordi vi havde fået noget dressing tirsdag aften som jeg så troede var grunden. Man har intet kunne mærke på hende, andet end hun drikker meget mælk. Og hvad angår opkast i DP, så fik jeg det først af vide da jeg så selv kunne lugte det, hvorefter jeg så kommenterede det. Men DPmor vidste ikke hvem det var af børnene. Det var begge gange ligesom sådan noget mavesyre..

Men nej hun har det ikke dårligt.

Tak fr alle jeres svar. Jeg har sendt en glad og tilfreds pige af sted.

Anmeld

26. marts 2010

Ni-ko-li-ne

DatterMalou skriver:

Grunden til at jeg sendte hende af sted onsdag, var fordi vi havde fået noget dressing tirsdag aften som jeg så troede var grunden. Man har intet kunne mærke på hende, andet end hun drikker meget mælk. Og hvad angår opkast i DP, så fik jeg det først af vide da jeg så selv kunne lugte det, hvorefter jeg så kommenterede det. Men DPmor vidste ikke hvem det var af børnene. Det var begge gange ligesom sådan noget mavesyre..

Men nej hun har det ikke dårligt.

Tak fr alle jeres svar. Jeg har sendt en glad og tilfreds pige af sted.

vidste hun ikke hvem af børnene det var?

Anmeld

26. marts 2010

Sjl-msl-Mkl

ka-ri-na skriver:

vidste hun ikke hvem af børnene det var?

nej det gjorde hun ikke. Det undrede mig lidt. Men altså, hvis der først lugter af bræk, så synes jeg det er det hele der lugter..

Anmeld

26. marts 2010

Mira0911

DatterMalou skriver:

Godmorgen damer..

Det er bare en grim tur... Der er noget i omløb....

Min datter ligger stadig med det... Hun har kastet op i knap 14 dage... Tynd mave havde hun kun den første uge...

God bedring til Jer...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.